Buty!

11:49

Moja kolekcja butów, nie jest duża, lecz ostatnio wzbogaciła się o jedną parę. Mianowicie są to buty firmy Adidas, model zx flux 2.0 W. W sumie byłam nastawiona na kupno Nike Roshe Run, ale kiedy zobaczyłam je w sklepie to bardzo mi się spodobały i zmieniłam zdanie :). Są w kolorystyce szaro-czarnej, z dodatkami różówymi. Uważam, że te kolory ładnie razem się komponują. Bardzo mi się podobają i do tego są mega wygodne, nie są ciężkie. Ślicznie wyglądają na stopie i optycznie ją zmiejszają. Nabyłam je w sklepie sportowym, przy okazyjnej promocji. Mam nadzieję, że szybko się nie zniszczą i będą wytrzymałe.Teraz trochę zdjęć:









Przy robieniu zdjęć, napotkałam moją kotkę, więc postanowiłam Wam ją pokazać <33
Enjoy ^^
~Geo 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne buty, ja niedawno kupiłam nike air force i jestem mega zadowolona :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, ale zdjęcia ich jeszcze lepsze, bardzo pomysłowe! :) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kotek. <3
    A buty całkiem fajne! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki świetne :)
    Jeżeli tylko chcesz, to wpadaj do mnie : http://nieokielznanymilowylas.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogółem nie podobają mi się sportowe buty ale te są naprawdę ładne! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam buty sportowe, a ten model jest naprawdę śliczny . Niestety ja na takie cudo się w sklepie nie natknęłam . OBS za OBS ??
    http://fioletoweee-niebooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne są te buciki :))

    http://heresquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku