Gra + zdjęcia! :)

18:11

Może nie przepadacie za grami, ale ostatnio udało mi się zagrać w piękną grę. :') Więc stwierdziłam, że muszę ją opisać! :)

♥ Brothers - A Tale of Two Sons 

W grze wcielamy się w dwóch braci którzy muszą wyruszyć w niebezpieczną podróż po lekarstwo dla ciężko chorego ojca. Po drodze bracia pomagają sobie nawzajem, spotykają m. in. trolla, który im pomaga, ale też nie za bardzo sympatyczne stworzenia, które utrudniają im drogę.
Muzyka w grze bardzo mi się podoba. Tak samo jak w "Shelter" jest dobrana do sytuacji. Grafika także mi się podoba. ;') Jak dla mnie jest to ciekawa i trochę smutna gra.



+ zdjęcia! :D



Enjoy! ^^
~Alien

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ciekawy post, ale powinnaś popracować nad wyglądem bloga ;)
    Mogę prosić o jedno kliknięcie w poście? Odwdzięczę się ;) http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/04/ootd-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej gry ale wydaje się być spoko.

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku