Gry

13:39

Hej :)
Dzisiaj nie mam za dużo czasu więc opiszę moje ulubione gry komputerowe. ;)

♥ The Sims

The Sims to gra gdzie możemy stworzyć swojego wymarzonego 'człowieczka' nazwanego simem (pewnie każdy to wie xd)
Dlaczego lubię w nią grać?
Dlatego, że tam mogę 'robić co chcę' np. pracować w wymarzonej pracy lub wybudować wymarzony park lub nawet sklep. ;p ;D











Moja kolekcja: ;D


"Simowy szajbus </33"

♥ Shelter

Shelter to gra o borsuczej rodzinie. Wcielamy się tam w borsuczą mamę, która musi opiekować się swoim małym potomstwem przeprowadzając je przez niebezpieczny dla nich świat.
Dlaczego lubię w nią grać?
Bardzo spodobała mi się ta gra. Muzyka jest dobrana do sytuacji i grafika też mi się podoba. Myślę, że każdy gracz przywiązuję się do małych borsuków.
Planuję zakupić jeszcze drugą część gdzie wcielamy się w samicę rysia, która także będzie musiała opiekować się małymi rysiami. ;)
(niestety nie mogę dodać zdjęcia </3)
Enjoy ^^
~Alien

You Might Also Like

2 komentarze

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku