Muzyka

20:04

Dzisiaj będzie trochę inna notka. Nie miałam jej w planach, ale  pewne wydarzenie, które dzisiaj mnie do niej zainspirowało. Byłam dzisiaj u koleżanki i wracałam od niej pieszo. Miałam długą drogę do przejścia, lecz mi to nie przeszkadzało, byłam wręcz szczęśliwa. Włożyłam słuchawki i puściłam muzykę na maksa. Była to chwila dla mnie. Totalnie odjechałam. Było zimno, ale to nie był kłopot. Byłam w swoim świecie. Najlepszym świecie jaki może być. Kocham ten stan, kiedy idę, mam słuchawki i marzę, czy myślę. Robiłam to co chciałam, szłam po krawężniku i próbowałam złapać równowagę i do tego  śpiewałam, a nikt mnie nie widział.  Przy muzyce mam najlepsze przemyślenia. Bardzo mnie inspiruje. Wywołuje ona u mnie bardzo dużo emocji. Czuję radość, ale przy następnej piosence smutek. Wsłuchuje się w każdy dźwięk utworu. Każda piosenka ma dla mnie duże znaczenie. Przy każdej coś wspominam, czasami nie są to piękne chwile, po prostu myślę o wszystkim. Muzyka jest dla mnie czymś bardzo ważnym. Kiedy dzisiaj wracałam, poprawiła ona u mnie humor. W sumie to ona jest ze mną zawsze. Jest  moją przyjaciółką, wie jak mnie uszczęśliwić, ale też jest wtedy kiedy chcę się przy niej wypłakać. Muzyka jest jedną z lepszych rzeczy na tym szarym dla mnie świecie. Fajnie, że jest ona z nami.

Ostatnio usłyszałam pewne zdanie i bardzo mi się ono spodobało

,,Wyłączyć świat, włączyć  muzykę''

U mnie jest ono 100% prawdą. :*

Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

0 komentarze

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku