Trudne początki :>

21:10

Hej,

początki bloga są ciężkie, no ale od czegoś trzeba zacząć. Karolina i ja-Julia, postanowiłyśmy, że pare faktów o nas bedzie fajnym sposobem, aby sie przedstawić ;) 
 -nasze imiona to Julia i Karolina 
-przyjaźnimy się od 8 lat
-uwielbiamy muzykę 
-nie lubimy szkoły 
-uwielbiamy milkę oreo </3
-Karolina bedzie podpisywała się 'Alien', a ja 'Geo'
Dokładniejsze fakty, będą w następnej notce :>
Blog bedzie o tematyce modowej, naszych przemyśleniach i o naszym życiu codziennym. 
Zapraszamy wszystkich
Enjoy ^^
~Geo i Alien

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Zapowiada się fajnie :D
    Powodzenia w blogosferze!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Napewno do Ciebie wpadniemy. Zapraszamy do obserwacji ;*

      Usuń
  2. przez Was mam ochotę na Milkę Oreo, a jest 3 w nocy....
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada! ja też dopiero zaczynam :)
    mój blog >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w blogowaniu :)

    zapraszam do mnie tez dopiero zaczynam
    marta-maartuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dziewczyny! :)
    Zapraszam do mnie: http://bymonni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku