Wiosna?

17:01

Chociaż kalendarzowa wiosna już się zaczęła, to pogoda nie dopisywała. W Święta Wielkanocne pogoda była straszna. Dzeszcz, ŚNIEG, grad.
W ostatni weekend pogoda była naprawdę piękna. Termometr pokazywał nawet do 20 stopni Celsjusza. Naprawdę było super. Słońce świeciło, było ciepło aż chciało wyjść się na dwór. Niestety ja byłam (i nadal jestem) chora, więc nie wykorzystałam tej pogody w 100%, ale wyszłam chociaż do ogrodu. :) Wczoraj było nawet ładnie, choć wiał wiatr, ale dzisiaj pogoda jest brzydka. Słońce nie świeci, chmury na niebie i przelotny deszcz. Mam nadzieję, że ładna pogoda szybko powróci, bo mam już dosyć tej szarości.








Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale ten kotek ma 'ofochaną' minę, haha :D.
    Śliczne zdjęcia♥

    Jully-Blog [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku