Common White girl TAG.

18:50

Hej.
W dzisiejszej notce zrobię dla Was Common White girl TAG. Spodobały mi się pytania i pomyślałam, że fajnie będzie jak się o mnie więcej dowiecie. :)
Zaczynajmy! ♥


1. Ulubione picie ze Starbucks'a?
Niestety nie miałam okazji być jeszcze w Starbucksie, więc nie mam ulubionego napoju.

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Wszystko zajmuje mi około 40 minut.

3. Ile "selfies" robisz dziennie?
To zależy, czy mam czas, a jeżeli mam to robię dużo, lecz później większość usuwam. :D

4. Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Jeżeli chodzi, że kupuję ciuch, a potem wyrzucam to jest to chyba jasne i myślę, że nikt tak nie robi. A jeżeli chodzi o to, czy kilka dni pod rząd ubieram to samo, to raczej staram się tego unikać, wyjątkiem są spodnie.
5. Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Nie.
7. Jesteś rasistką?
Nie.
8. Ile masz tweetów?
Nie posiadam Twittera.
9. Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Zdecydowanie Instagram <3
10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Słucham muzyki, czytam, korzystam z telefonu, a jeśli jest ładna pogoda to wychodzę do ogródu.
11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem/youtuberką?
Mam dużo, m. in. Ssarusska, Lucyandlucy1, Rezigusz...
12. Jak często malujesz paznokcie?
Nie maluję za często. :)
13. Jesteś zakupocholiczką?
Lubię chodzić na zakupy, lecz nie jestem zakupocholiczką.
14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Ani razu. :D
15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Raczej nie. :))
16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Zdarza się, lecz nie za często.
17. Robisz makijaż codziennie?
Nie.
18. Jakie są twoje oceny w szkole?
Uważam, że uczę się dobrze i jestem zadowolona z moich ocen.
19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach, więc rano tylko je rozczesuję.
20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie.
Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał!
Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

8 komentarze

  1. bardzo fajny blog, podoba mi się twój nagłowek <3
    zapraszam do mnie: www.jujuulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest straszne ale mi czasami LOL się wymyka jak coś mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam robie selfie w każdej wolnej chwili :D

    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. też najbardziej lubię instagram :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. instagram to ja moge caly dzien przgladac :D
    super tag !

    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku