Sad days

16:51

Hej.
Notka miała być wczoraj, ale nie udało mi się jej napisać. Źle się czułam i nadal źle się czuję.. (xd nie umiem dobrać słów xd) Także nie mam pomysłów na notki, brak weny i radości. :") Wczorajszy cały dzień spędziłam w łóżku, tak samo dzisiejszy. Przeczytałam parę stron nowo kupionej książki "Zostań, jeśli kochasz" pewnie wielu z was o niej słyszało. Jak dla mnie zapowiada się fajnie. W piątek razem z Geo byłyśmy na pizzy, lodach i na występie mojej młodszej siostry. Dzień był nawet fajny. Nie mogę doczekać się wakacji i wolnego czasu. Teraz pewnie pogram w simsy (♥) i będę musiała się uczyć.





GEO  ASK  ALIEN   
Co tam u was? ;)
Enjoy^^
~Alien

You Might Also Like

16 komentarze

  1. zdrowej :) świetne zdjęcia ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Książka ta jest mega :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zdrowia!.
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery sheinside, dressgal w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie dni najlepszy jest kocyk i książka!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę :) !

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham książkę Zostań Jeśli Kochasz! <3 Z chęcią przeczytałabym ją po raz drugi :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym pograła w simsy 4!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej! Uwielbiam kaktusy! <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej szybko! Simsy najlepsze na wszystko :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań, jesli kochasz ♥ Polecam :D Chociaż w sumie druga część nieco lepsza.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. simsy *.*
    Obserwacja za obserwację? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog: http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku