Moja pasja.

19:48

Hej.
Dzisiaj opowiem Wam o mojej pasji jaką jest fotografia. Fotografią interesuję się już od dawna i stała się ona moją pasją dzięki mojemu tacie.
W pewne wakacje pojechałam on obóz fotograficzny, na którym dużo się nauczyłam i także po nim zaczęłam robić coraz więcej zdjęć.
Najbardziej lubię robić portrety. Lubię kiedy przychodzi do mnie Alien i wtedy robię jej zdjęcia. Nie dość, że mamy przy tym wiele zabawy, to czasami wyjdzie naprawdę coś fajnego.
W fotografii lubię to, że mogę zatrzymać piękne chwile, a zdjęcia są piękną pamiątką.
Zdjęcia wykonuję moją pierwszą dotychczas lustrzanką, czyli Nikonem D3100. :)

Oto kilka moich zdjęć:



 
A wy jakie macie pasje, albo czym się interesujecie? Napiszcie koniecznie w komentarzu.
 
Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Moja pasja <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj założyłam bloga, a dzisiaj zauważyłam Twojego bloga, jest naprawdę świetny.
    Super piszesz, a na dodatek dodajesz genialne i dobrej jakości zdjęcia.
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na więcej postów.
    Zapraszam również do siebie, ponieważ jak wspominałam dopiero wczoraj zaczęłam moją przygodę z blogiem :)
    MÓJ BLOG- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ! :)
    Ja uwielbiam robić zdjęcia ale nie mam dobrego sprzętu do tego ; <
    Ale może kiedyś mi się uda! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Pozazdrościć :(
    Przy okazji widać że lubisz to robić :*
    Świetna notatka , świetna właścicielka bloga !
    Powtarzam się ale brak mi słów ._.
    CO powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obserwuję i liczę na UCZCIWY rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, ale jest tutaj nas dwie. ;)

      Usuń
  5. ładne fotografie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny desing bloga :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić zdjęcia aa i oczywiście moda! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne<3
    obs/obs?
    poklikasz u mnie, bardzo proszę<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/dresslink_20.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój dziadek fotograf, mój tata był "zmuszany" przez dziadka, który kupił mu aparat, a teraz cały stary sprzęt odziedziczył mój chłopak, z zawodu fotograf - chyba zawiodłam rodzinę :p xD Moją pasją jest pisanie i taniec :D
    Super blog! I piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotografia to coś pięknego <3 Bardzo ładne zdjęcia :3 Ja interesuje się modą, muzyką i blogowaniem :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również interesuje się fotografią <3 Kocham też jazdę konną, siatkówkę oraz uwielbiam grać na konsoli :3

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku