You can makes the darkness shine

18:03

Hej!
Wczoraj byłam u babci prawie cały dzień. Nie miałam ochoty tam iść, ale jednak bardzo fajnie spędziłam czas z rodziną. :) Między innymi jadłam lody i dostałam 'shake' bananowy, który zrobiła nam ciocia. (tak wiem samo jedzenie xd)


Razem z kuzynką poszłam na dłuugi spacer, na którym robiłam dużo zdjęć. ;D










Czasami nie doceniamy takich chwil jak właśnie odwiedziny babci, dziadka czy cioci, a w przyszłości może nam ich zabraknąć. Szkoda, że dzień minął tak szybko. :)
Lubicie spotykać się z rodziną? :)
Enjoy^^
~Alien

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Zdjęcia są piękne, cieszę się, że miło spędziłaś czas u babci :)

    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te lody <3
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkania rodzinne kojarzą się z siedzeniem przy stole i lawiną pytań o oceny w szkole.
    Przecież wcale nie musi tak być!
    Babcie, dziadkowie i ciocie też byli kiedyś młodzi i czasem wystarczy tylko zadać odpowiednie pytanie albo poprosić o pokazanie zdjęć, żeby usłyszeć wiele historii o jakich nie przeczytasz w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te lody są pyszne, fajnie, że miło spędziłaś czas :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spotykać się z rodziną! Ta atmosfera wtedy jest taka cudowna!
    Pozdrawiam ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia ! :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne zdjecia! :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia!
    Również mam tak, że najpierw narzekam, że nie chce jechać do babci, a potem jestem zadowolona z wyjazdu, bo mogę pogadać sobie z rodzina i wg :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Shake bananowy musiał być przepyszny :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące zdjęcia! ;*
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam spotykać się z bliskimi!:)
    Śliczne zdjęcia!:*
    Pozdrawiam!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :*
    Co powiesz na wspólna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że spotkałaś się z rodziną, trzeba doceniać takie chwile :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post i swietne fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ze spaceru. Ja kocham spędzać czas ze swoją rodziną, czuję się jakbym była w gronie najlepszych przyjaciół :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z rodziną spotkam się po roku rozłąki już w sobotę, ponieważ mieszkam w Londynie :D Bardzo ładne zdjęcia. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na OBS za OBS ( Napisz u mnie)
    Zapraszam do siebie
    http://sandra-by-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto spędzić czas z rodziną :) A zdjęcia wyszły Ci świetnie, dodawaj więcej fotografii natury na blogu :D

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku