Your Type of Music - TAG

21:47

Heej. 
Dziś zrobię dla was tag taki jak w opisie. ;D Więc żeby nie przedłużać zacznijmy! :)




1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz wszystkiego co "wpadnie Ci w ucho"?
Słucham wszystkiego co "wpadnie mi w ucho". ;)

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Rock i pop.

3. Należysz do jakiegoś fandomu?

Aliens. ;)

4. Ulubiona piosenkarka?
(wypiszę ludzi, których najczęściej słucham XD)
Avril Lavigne, Demi Lovato, Ariana Grande, Cher Lloyd, Selena Gomez i Ke$ha. :)

5. Ulubiony piosenkarz?
Michael Jackson i Adam Lambert.

6. Ulubiony zespół?
Tokio Hotel, Maroon 5, Nirvana, Guns N' Roses, My Chemical Romance, 30 Seconds To Mars. 

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?
Zależy od nastroju. ;)

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
TH. :D

9. Jaki masz dzwonek telefonu?
Tokio Hotel - We Found Us

10. Jakiej muzyki nie znosisz?
Disco polo.

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz?
Chyba Martina Stoessel.

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Czasami lubię, ale nie umiem. xd

13. Jakiej stacji muzycznej słuchach najczęściej w radiu?
Nie słucham radia.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?
MTV, Eska...

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?
Chyba nie mam takiej "gwiazdy".

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Jest taka. :")

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice?
Można powiedzieć, że "podobnej".. :')

18. Ulubiona piosenka/piosenki?
(Takie, które nigdy mi się nie znudzą) ;D
Tokio Hotel - Don't Jump

Tokio Hotel - Feel It All
                   Ariana Grande - One Last Time
                Tokio Hotel - Ready, Set, Go

Michael Jackson - Give In To Me
                           My Chemical Romance - Na Na Na


A jakiej muzyki Wy słuchacie? :)
Enjoy ^^
~Alien

You Might Also Like

14 komentarze

  1. lubił tag, znalazłem całkiem fajne swoje odpowiedzi (Demi <3)
    po jego blog znaleziono miłość, jest w stanie wrócić ....
    http://www.naughtygiirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię disco polo, poza tym słucham praktycznie wszystkiego :D
    Uwielbiam wszystkie zespoły, które wymieniłaś ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Ładny wygląd i ciekawy pomysł na notkę :D
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam pod nazwą zaneta098 liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o mnie to głównie słucham One Direction, 5SOS, Demi Lovato i Seleny Gomez ;)

    foodfashionallthebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Głównie jakieś remixy. Zapraszam do mnie, również mam TAG.


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja mam tak samo,zależy jaki mam nastrój XD
    Czasami słucham rapsów czasami POP'u a czasami nawet jakiś melodii granych na pianinie :D
    Co powiesz na obs/obs? ;3
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!:*
    obs/obs?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słucham wszystkiego po trochu ;))
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :)
    Mój blok-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i obserwuję również ;)

      Usuń
  9. Też słucham paru wykonawców co ty :)

    zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny gust muzyczny :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Super TAG. Pierwszy raz widzę :) zapraszam: http://mycrazylivein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku