Zdjęcia!

21:13

Hej,
dzisiaj pokażę Wam trochę zdjęć z mojego ogródka. Dzisiaj padało, ale wieczorem było nawet ładnie. Tak poza tym to widziałam dzisiaj tęczę. Kocham tęcze! ♥

Wiem, że nie jest to dobrej jakości zdjęcie, ale robiłam je telefonem.

Jutro w szkole robimy sałatki, hihi :3. Dzisiaj w szkole okazało się, że jadę na biwak, ale fajnie! W czerwcu jadę aż na trzy wycieczki. :) Coś czuję, że będzie to fajny miesiąc, który szybko mi zleci.

A to zdjęcia z dzisiaj:






 Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Przesliczne zdjecia! ;)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :))
    Powiększaj je tylko trochę, to będzie się je lepiej oglądało :))

    Julajulia.blogspot..

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ladna tęcza! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest piękna. Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/second-chance.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze zdjęcia, aż czuć wiosnę!
    Przy okazji zapraszam do nas na blog, dopiero zaczynamy, więc każdy, nawet najmniejszy gest z naszą stronę, dodaje nam ogromnej motywacji :)
    http://double-dreamers.blogspot.com
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia śliczne, pokazują piękno natury ;)
    poza tym zazdroszczę aż 3 wycieczek :D
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia ! Tez mam tak dużo wycieczek
    obserwuje, mogę liczyć na rewanż ?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie najlepsze :D

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. tęcza <3 ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)
    blog: optymistka. ♡<- zobacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zdjęcia! Ostatnie zdjęcia mnie urzekło ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, też w czerwcu jade na wycieczke. +obserwuje twwój blog
    Zapraszam do mnie http://voguefasshion.blogspot.com/
    Zachęcam do obserwcji

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia,zazdroszczę wycieczki,ja w tym roku nie jadę nigdzie:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie
    http://odbicie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia :*
    zycieksiedzateofila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku