Toruń 2015

14:27

Hej.

W dzisiejszej notce chciałyśmy opowiedzieć Wam o wycieczce, która była w poniedziałek i dodać kilka zdjęć.

Droga w autokarze minęła nawet spoko. Kiedy przyjechaliśmy do Torunia najpierw poszliśmy do Muzeum Piernika. Upiekliśmy tam własne, ozdobne pierniki.


Później poszliśmy na stare miasto.

Następnie udaliśmy się pod pomnik Mikołaja Kopernika. Po drodze wstąpiliśmy jeszcze do Mc'Donalda, ale nie mamy z niego zdjęć. :)

Na koniec udaliśmy się na seans do planetarium.

Następna notka pojawi się dopiero za tydzień, ponieważ w tym tygodniu będziemy cały tydzień na kolejnej wycieczce! ;)

Enjoy ^^
~Alien i Geo 

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio też byłam w toruniu :)
    +zapraszam moj blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Toruń to piękne miasto, niedługo się tam wybieram :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Toruń to jedno z najpiękniejszych miast :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że wycieczka musiała być udana :) Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa wycieczka :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Byłam kiedyś w Toruniu i na pewno jeszcze tam pojadę.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pół godziny do Torunia a nie pamiętam, kiedy ostatni raz tam byłam :c
    Pięknie jest, naprawdę!
    I kolejna wycieczka znowu! Baw się dobrze:))


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Toruniu :) Świetne zdjęcia ! :)
    Obserwuje ! :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Ja niedawno byłam w Toruniu i jeśli chcecie to możecie obejrzeć vlog z tego wypadu u mnie na kanale (link na blogu) :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;) Jest też mały konkursik u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam nigdy w Toruniu :)


    Obserwuję!
    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wycieczki! Musiało być ciekawie :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna wycieczka, zazdroszczę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wycieczka
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna fotorelacja :) Uwielbiam takie sklecać po różnych przebytych podróżach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, zdjęcia bardzo ładne i naprawdę bardzo miło się je ogląda :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Toruń to bardzo ładne miasto! Ładne zdjęcia <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjecia:)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) !Kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i zdjęcia. crazyteoparislife.blogspot.com
    obs za obs? Odezwij się u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna wycieczka :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam w tym mieście, ale fajna wycieczka :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam dwa razy w Toruniu i w tych samych miejscach, ale ledwo już to pamiętam ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne zdjecia ;) a gdzie nastepna wycieczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Szadowo Młyn i Warszawa, które były cudowne! :D

      Usuń
  27. Dobrze, że wycieczka się udała :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  28. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w szkole co roku odbywa się taka wycieczka, jednak jeszcze nigdy się nie wybrałam, świetne zdjęcia!
    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Wam się mój blog byłoby mi bardzo miło gdybyście zrobiły to samo :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę tyle wycieczek!

    http://kulturawzyciunastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie że wyjazd się udał. Ja wycieczkę mam pojutrze i nie mogę się doczekać :)

    Zapraszam na nowy post! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/06/bal-gimnazjalny-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę takiej wycieczki! Podobno w Toruniu jest pięknie!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie byłam w Toruniu, piękne zdjęcia! :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę wycieczki :)
    Śliczne zdjęcia <3

    Nominacja do LBA padła właśnie na Was. Więcej informacji na
    http://nastriala.blogspot.com/2015/06/lba-liebster-blog-award.html
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, ciekawa notka :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku