"Radość jest prosta!"

15:44

Hej.
Niedawno byłyśmy razem w Sopocie na imprezie Big Milka. Podróż minęła dobrze, jechałyśmy pociągiem, ale w drodze musiałyśmy przesiąść się do autobusu. Kiedy byłyśmy już na miejscu długo szukałyśmy wejścia na strefę Big Milka. Całkiem na początku spotkałyśmy Maffashion (♥), lecz nie zdążyłyśmy zrobić sobie z nią zdjęcia. :c Później zrobiłyśmy sobie selfie z Maciejem Musiałem i udało nam się zdobyć jego autograf. Widziałyśmy także Banshee, a mi Alience udało się otrzymać jej autograf. Było też wiele innych gwiazd m. in. Osi Ugonoh. :)

 

Enjoy ^^
~Alien i Geo ♥

You Might Also Like

26 komentarze

  1. zazdroszczę :)
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, zazdroszczę! :)
    Bardzo chciałabym poznać Maćka i Maff :D
    Szkoda, że nie udało Wam się zrobić z nią zdjęcia.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam relacje na snapie Maff i naprawdę Wam zazdroszczę.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być świetnie! Zazdroszczę!
    Julia Blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze takiego wyjazdu :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne, sama z chęcią bym się wybrała na takie cos
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :) Tylu fajnych ludzi w jednym miejscu!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu :D Na pewno było super!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę pobytu tam :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie miałam pojęcia, że są takie imprezy. Sama chętnie pojechałabym na coś takiego, nawet po to żeby zrobić sobie zdjęcie z kimś znanym ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. musiało być super :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To musiał być niesamowity dzień! Chciałam tam być, ale niestety Sopot jest zbyt daleko :(

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie !!!!
    Czy impreza odbywa się co roku ?
    Niestety nic o niej nie wiedziałam :/
    Zapraszam do siebie :
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być super! :3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  15. Banshee <3 ojejj, zazdroszczę, że ja spotkałyście. Był tam może jej chłopak Igor? ;)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetnego bloga ! Może wymienimy się obserwacją ???
    Zapraszam do mnie :) anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow zazdroszczę, że mogłaś tam być i widzieć to wszystko i te osoby na żywo :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chciałabym tam pojechać :D. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, bardzo chciałam tam jechać- niestety się nie udało:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeejku zazdroszczę :) Też chciałabym autograf Maćka <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku