Wakacje

20:17

Cześć :)
To już połowa wakacji, szybko mi to zleciało. Pogoda nie jest za ciekawa, np. u mnie teraz pada, a przed chwilą świeciło słońce i też wczoraj była burza. :/ Ale ja spędzam te "ponure" dni całkiem dobrze, chociaż wiadomo mogło być lepiej. ;>
Jeżeli nigdzie nie wyjechaliście, nie macie pomysłu co robić lub pogoda nie odpowiada to przedstawię Wam parę pomysłów jak możecie spędzić te dni. ;)


1. Spotkania ze znajomymi
Zaproście znajomych i pogadacie lub zagrajcie w jakieś gry, które wspólnie lubicie.
Np. możecie zagrać w "Kim jestem?". Zabawa polega na tym, że jedna osoba wymyśla jakąś osobę lub rzecz, realną lub też nie realną. A druga osoba zadaje pytania na, które można odpowiadać tylko "tak" lub "nie".

2. Czytanie książek
Może nie którzy nie lubią czytać, ale spróbujcie się do tego przekonać. Czytanie to naprawdę fajna rzecz! Dzięki czytaniu rozwijacie swoją wyobraźnię i kreatywność :)
Np. Ja czytam teraz Girl Online, jestem na stronie 114 i jak na razie bardzo mi się podoba. I oczywiście polecam Harrego Pottera. :D
A Wy macie swoją ulubioną książkę? Podzielcie się nią w komentarzu! ;)


3. Jedzenie
W lato jest dużo świeżych i smacznych owoców więc można zrobić sobie owocową sałatkę, która będzie smaczna i zdrowa czyli 2 w 1 :D Ale także można poszukać jakiegoś przepisu w internecie na babeczki, ciasto lub jakieś napoje. :D


To tylko parę pomysłów, może macie jeszcze jakieś? Jak tak to napiszcie koniecznie w komentarzu! ;) A ja życzę Wam miłych i udanych reszty wakacji ♥♥
Enjoy^^
~Alien

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Swietny post. Extra pomysły na nudę :)
    Ja nie mam ulubionej ksiązki, ale w najbliższym czasie planuję przeczytać Papierowe miasta
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także planuję przeczytać tą książkę ;)
      My już dawno obserwujemy twojego bloga.

      Usuń
  2. U mnie pogoda też nie jest zadowalająca ;c Cały czas pada i wieje zimny wiatr.
    Fajne pomysły na spędzenie czasu wolnego! ;)

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ;D - http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na bloga. :)

    Zapraszamy także do nas, dopiero zaczynamy, każdy komentarz, oraz nowy czytelnik nas motywuje :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaje jeszcze komputer i gra, tak jak w moim przypadku w simsy. Pogoda w tym roku nas nie dopieszcza, akurat jak u mnie było ładnie i można było się wybrać nad wodę, to miałam jazdy... Mam nadzieje, ze jeszcze będzie ładnie.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wolny czas wykorzystywać na spotkania z przyjaciółką, czytanie książek, oglądanie seriali oraz pieczenie, a także gotowanie :)

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jem i oglądam seriale xd
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny tort :D
    Świetne pomysły, ja zazwyczaj oglądam telewizję, sprzątam albo robię coś diy. Zawsze to pomaga na nudę ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne sposoby na spędzenie czasu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najczęściej czytam książki i oglądam filmy :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm owoce *_* UWIELBIAM <3 Zapraszam - claudiablog6996.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też taka pogoda. Owoce *.* i książki <3
    Poklikacie u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :*

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedzenie. Ten pomysł zdecydowanie dla mnie :D:D
    Pozdraiwam cieplutko.
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. pysznie wygląda ten tort :D
    obserwacja za obserwacje ?
    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale smakowity tort!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja girl online czytałam i mogę spokojnie tą książkę polecić na wakacje- idealna <3 Spotkania z przyjaciółmi , oglądanie filmów, ćwiczenia, w taki sposób spędzam wolny czas. Fajny, luźny post.
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku