What's on my iPhone 5?

13:04

Hej!

Dzisiaj zrobię dla Was tag: co jest na moim iPhonie. Jest to iPhone 5, 32GB. Błagam nie piszcie, że robię ten tag, aby się chwalić. Mam ten telefon nie dla lansu jabłuszkiem (xd), tylko dlatego, że jest on dobrym telefonem, nie zacina się, szybko chodzi itp. Dla mnie jest to idealny telefon i jestem z niego zadowolona. Dobra przejdźmy do rzeczy. :)

Na ekranie zablokowanym mam moje zdjęcie z Alienem. ♥

 
Kiedy odblokuję mój telefon ukazują się dwa ekrany główne. Na pierwszym moje aplikacje głównie znajdują się w folderach. Na pasku głównym znajdują się: wiadomości, telefon, instagram (ponieważ jest to moja ulubiona aplikacja i często na niego wchodzę), oraz kontakty.
 
 
W pierwszym folderze znajdują się wszystkie moje portale społecznościowe, oprócz Instagram, bo jak wspomniałam jest on na pasku głównym. Póżniej jest aplikacja YouTube.
 

 
W kolejnym folderze są odnośniki do blogów, ale to nie wszystkie, które czytam. Muszę dodać tam ich więcej.
 
 
W tym folderze mam aplikacje związane ze zdjęciami. W aplikacji VSCOcam i Aviary przerabiam zdjęcia na Instagrama. :) 
 
Następnie mam folder z grami. :P
 
 
Kolejne dwa foldery to 'Narzędzia' i 'Random'. Są w nich aplikacje, które były już w telefonie.
 
 
Na pierwszej tapecie to już koniec folderów, ale są jeszcze na niej aplikacje tj. 'kapsel' , 'tłumacz' , 'filmweb' , 'safari' - czyli przeglądarka internetowa.
 
 Na drugim ekranie są już same aplikacje.
 
 
 
Teraz już wiecie co znajduje się w moim telefonie. Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał.
W komentarzach zadawajcie pytania do Q&A. :)
 
Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie mój blog? Hah żartuje 💚💛💜 super post

    OdpowiedzUsuń
  4. VSCO cam to chyba najlepszy program do przerabiania zdjęć! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam instagram :) VSCOcam najlepszy do przeróbki zdjęć ! Też mam :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny telefon ale jaki drogi ...
    Obserwuje i licze na to samo ponieważ dopiero zaczynam - http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja swój telefon utopiłamXD :(
    obserwujemy? jesli tak to zacznij i daj znac u mnie:) całus!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to mam Samsunga i tez jest szybki i dobry jako telefon :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez miałam iphone tylko s4. Ale teraz mam samsunga galaxy s5. ;) Ale poza tym zapraszam na konkurs ;) vicia-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne aplikacje, muszę jakieś wypróbować :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie widzę w tych blogach mojego xx. super post, jak zawsze
    Pytanie: Jaki jest wasz ulubiony sposób na spędzanie czasu?
    Ulubiony case na telefon (+ zdj)
    Love
    http://mycrazylivein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect photos, I love it! Keep going! ✿
    Follow for follow? Let me know, I always follow back! ✿

    Izabella | MY BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam właśnie zamiar kupić sobie iphone 5 więc post przyda mi się co do aplikacji!
    _____________
    dodaje sobie twój blog do zakładek i będę wpadać często!
    chciałabym również zaprosić cię do siebie na ✿♡na queenxfangle.blogspot.com
    ♡✿

    może mój blog też ci przypadnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wiele z tych aplikacji! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. O musze sobie ściągnąć jakieś gry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega blog !
    Zapraszam do mnie ; flarri.blogspot.com
    Myśle że zostawisz po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię czytać takie tagi :) To teraz wiem co masz w telefonie heh xD
    Mogłabyś kliknąć w linki pod tym postem?
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  21. vscocam to najlepsza aplikacja do przerabiania zdjęć! ♡
    julia-del-rey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. vscocam to najlepsza aplikacja do przerabiania zdjęć! ♡
    julia-del-rey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. http://tulipan4212.blogspot.com/ zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna tapeta i kreatywny post :-)

    http://poozytywna96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna tapeta i kreatywny post :-)

    http://poozytywna96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy post :D ja to akurat twoj telefon mam prześledzony na pamięć he, he
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na posta ;))
    Mega urocz tapeta :3
    Też używam VSCO, najlepsza aplikacja, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tapeta-mega! *.*
    Świetny post, ja na swoim telefonie nie mam jedynie gier ;)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe aplikacje! A tapeta genialna! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post, fajnie, że masz to wszystko poukładane ;) Ja planuję zakup iPhona 6 ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog, oryginalnie piszesz. Bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej, bo watro! ♥

    U mnie za kliknięcie w banner romwe, zareklamuję Twój blog w następnym poście!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też mam podobne aplikacje na moim telefonie ;D

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym mieć tak dobry telefon :)
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. co skłoniło cię do załozenia bloga ?
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wygląda perfekcyjnie <3

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, zawsze uważałam, że iPhony nie są warte swojej ceny, ale ostatnio coraz bardziej się przekonuje :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł na post! <3 Też gram w Kardashian! <3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie widziałam jeszcze takiego wpisu :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja planuje sobie kupić iphone, wszyscy go bardzo polecają :D

    pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna notka, strasznie podoba mi się twoja tapeta na ekranie zablokowanym <3
    Cudowny blog! :)

    zapraszam do mnie http://americanstyle88.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię tego typu posty :) Co do pytań:
    1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
    2. Jakie trzy cechy charakteru najbardziej cenisz u ludzi?
    3. Jakie jest jedno z Twoich najpiękniejszych wspomnień?

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja równiez odlkładam pieniądze na iphona jednak nie stać mnie na nowego ale na używanego postaram się już odłożyć,bo mam już dość zacinających się telefonów tak jak Ty :) Świetny tag

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. swietny tag, mam większosc tych samych aplikacji co ty :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam sie iphone to jeden z lepszych telefonów który miałam i wykonuje świetne zdjęcia.

    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku