20:56

 Hejka.


Ostatnio zastanawiałam się nad tym dlaczego tak naprawdę boimy się być sobą. Dlaczego nie chcemy pokazywać prawdziwej/prawdziwego siebie? Kiedy jesteś wśród znajomych to zawsze mówisz to co myślisz? Kiedy ktoś zapyta się Ciebie "co tam?" , a Ty odpowiesz "Ok" , to czy to "Ok" będzie szczere? No właśnie, nie zawsze. Wydaję mi się, że sobą jestem przy swojej przyjaciółce. Przykre jest to, że tak mało osób wie jaka jestem naprawdę. Chociaż widzimy się codziennie w szkole to tak naprawdę nie umiem być przy nich tą prawdziwą ja.

Kiedy wrzucacie zdjęcie na fb, insta czy gdziekolwiek do sieci to jesteś na nim prawdziwa? Czy wrzuciłaś pierwsze zdjęcie jakie zrobiłaś? Prawdopodobnie nie. Zrobiłaś sobie 100 selfie, wybrałaś zdjęcie na którym masz najbardziej naturalny uśmiech, a przed tym zrobiłaś sobie makijaż. No i oczywiście nie można zapomnieć o filtrze, który maskuje niedoskonałości. Dlaczego nie dodajemy zdjęć, jak wracamy ze szkoły, bez makijażu, w koku na głowie? Dlaczego jak jesteśmy w złym stanie to nie robimy sobie Selfie i nie wrzucamy tego do sieci. No właśnie "mało nas w sobie".


Enjoy ^^
~Geo

You Might Also Like

10 komentarze

  1. cudowny i prawdziwy post, jak zawsze zresztą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie muszę się z Wami zgodzić. Ludzie często udają kogoś kim w zasadzie nie są. Myślę, że to z powodu strachu przed opinią innych. Każdy chce być teraz najlepszy, lubiany przez wszystkich i doceniany. Ludzie przez to częściej skupiają się na potrzebach innych niż swoich.
    Z drugiej strony to bardzo odważne być naprawdę sobą w tym świecie pełnym fałszywych twarzy.
    Pozdrawiam

    damecarax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także się z tobą zgadzam. Co do zdjęć, są świetne, szczególnie pierwsze i ostatnie *.*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie często udają kogoś kim nie są... Wiele osób wygląda zupełnie inaczej w sieci i na żywo.
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! "mało nas w sobie". genialny cytat! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mało nas w sobie" takie szczere! Nie wszyscy mają tyle odwagi do tego, by postawić się innym i nie zważać na to co inni powiedzą na to kim są!:)
    Zapraszam do obserwacji♥ Buziaczki:* | Zapraszam♥ (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także szczerą jestem tylko przy najbliższych osobach. Świetne zdjęcia bo piękna modelka i oczywiście miejsce!
    shuimaiohoto.blogspot.com


    -Michasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz! Nie potrafimy otworzyć się dla wszystkich, ale to chyba dobrze, nie każdemu można zaufać o tym też musimy pamiętać!
    Co powiesz na wspólną obs?
    Poklikasz w linki u mnie? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku