Wishlist from dresslink

13:12

Niedawno znowu napisała do nas firma dresslink.com, że możemy wybrać sobie kilka ubrań. W tej notce pokażemy Wam kilka ciuchów, które nam się spodobały.

Prosimy o poklikanie w 'kliki' i podanie cen ubrań w komentarzach. Te osoby  zostaną wyróżnieni w kolejnej notce!



















KLIK                                                                                                       KLIK




















KLIK                                                                                                KLIK

Enjoy^^
~Alien i Geo

You Might Also Like

35 komentarze

  1. ciekawe rzeczy :)

    zapraszam do siebie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczciwie poklikane :)
    Śliczne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, zapraszam do siebie :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że macie szanse współpracować z Dresslink :)
    1.3.89$ 2.3.59$ 3.2.39% i 4.5.39$ :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam, miłoby było jakbyscie się odwdzięczyły u mnie :))
    US$ 2.39
    US$ 5.39
    US$ 3.89
    US$ 3.59
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane :) cena bluzki ; $ 5.39
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam!
    Poduszki - US$ 2.39
    Bluza "Meow" - US$ 5.39
    T-Shirt czarny - US$ 3.89
    T-Shirt biały - US$ 3.59

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :D
    Poduszki - $ 2.39
    T-Shirt biały - $ 3.59
    Bluza "Meow" - $ 5.39
    T-Shirt czarny -$ 3.89
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)
    Poduszki - $ 2.39
    T-Shirt biały - $ 3.59
    Bluza "Meow" - $ 5.39
    T-Shirt czarny -$ 3.89

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :))
    zapraszam na swojego bloga dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam US$ 3.79 poklikasz u mnie ?
    Bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brałabym ten czarny t-shirt ,. Poklikałam :) czarny t-shirt - $ 3.79, biały t-shity - $ 3.49, poduszki - $ 2.29, czarna bluzka meow - $ 5.29.

    Pozdrawiam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy, poklikałam :)
    3.79$, 3.49$, 2.29$, 5.29$
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te poduszki! :D
    Poklikałam.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam we wszystkie linki! Podoba mi się ten post napisałaś go krótko i prosto. Prawidłowo! <3
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, przejrzysty blog :)
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.killukitty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super poduszki :D
    Poklikałam :)
    1.Czarny T-shirt - 3.79
    2.Biały T-shirt - 3.49
    3.Poduszki emoji - 2.29
    4.Bluza "Meow" - 5.29

    Zapraszam: http://wikuskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko poklikane. Świetne rzeczy,
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio szaleję za minimalistyczną czernią i bielą w ubiorze, dlatego zakochałam się w drugim t-shircie!
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia! c;
    5.41$
    3.82$
    10.58$
    Nie podałam jednej ceny, bo chyba rzeczy jest już wyprzedania. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. He he, wbiłam 10 000 w statystykach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy super. Mam dwie poduszki emoji z dresslink i polecam! :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku