Christmas?

18:24

Hej,

jutro wigilia, a ja szczerze mówię, nie czuję świąt i to też trochę przez to nie mam humoru. Pewnie przez to, że nie ma śniegu. Dzisiaj trochę pomagałam w kuchni, ale też byłam w mieście kupić ostatnie prezenty i na łyżwach z moją kochaną kuzynką, którą pozdrawiam i dziękuję, że poprawiła mi dzisiaj humor.

Macie tak czasami, że jesteście smutni, ale nie wiecie do końca przez co i jeszcze wszystko Was denerwuje? Ja mam tak dzisiaj i strasznie mnie to wkurzyło bo przecież zaczynają się święta. No ale w takich właśnie chwilach lubię posłuchać muzyki, szczególnie smutnych utworów. Zawsze mnie to zastanawia, bo takie piosenki zawsze wprawiają mnie jeszcze w bardziej dołujący nastrój, no ale co.
Każda piosenka kojarzy nam się z jakąś osobą lub jakimiś wspomnieniami. Słuchając pewnego utworu uświadomiłam sobie, że nie dam rady przesłuchać go do końca, po prostu nie mogłam, nie miałam na tyle sił. Mam z nią za dużo złych wspomnień. Macie takie piosenki?

Tak wiem ta notka taka mega chaotyczna i smutna no ale miałam wenę. Mam nadzieję, że u Was wszystko ok i 3macie się ciepło. Chciałam też Wam życzyć Wesołych Świąt, ciepła rodzinnego, fajnej imprezy oraz, aby ten nowy rok otworzył Wam wiele drzwi, pamiętajcie, aby dążyć do celu i się nie poddawać!


Tutaj moje autorskie zdjęcie z zeszłej zimy, bardzo je lubię i mam z nim miłe wspomnienia. ♥


Enjoy ^^
~Geo

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ale cudowne jest to zdjęcie! Naprawdę :D
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecie! Dzięki za pozdrowienia, kc ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam czasami takie dni kiedy wszystko mnie denerwuje, a świąt w ogóle nie czuję...
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wigilia już dzisiaj :D A ja nadal nie czuję świąt...
    Śliczne to zdjęcie :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że święta tak szybko minęły..:( Rzeczywiście zdjęcie jest piekne! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooojj... ja mam tak bardzo często... I to mnie strasznie dołuje... ale ostatnio jest coraz mniej takich smutnych dni! :)
    zdjęcie jest świetne!!!


    pozdrawiam
    moje 2 blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku