Nowa seria?

16:09

Hej!
Wspólnie postanowiłyśmy stworzyć serię związaną z grą The Sims. Znajdziecie tutaj poradniki, zobaczycie jak my tworzymy nasze rodziny, czasami będziemy wrzucać screeny z rozgrywki oraz może będziemy tworzyć sławnych ludzi w simsach. To tylko kilka pomysłów.





(ostatnio miałyśmy fazę na dodatek nie z tego świata :D)

Wszystko zależy od Was czy zechcielibyście taką serię. Będziemy też pokazywać The Sims 4, The Sims Średniowiecze i być może The Sims 2. 
Napiszcie w komentarzach co chcecie zobaczyć. :)

Enjoy^^
~Alien i Geo 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Hej :)
    Jasne mi ten pomysł jak najbardziej pasuję , bardzo proszę o takie poradniki dotyczące simsów .
    Zapraszam również do mnie : http://kasiulaaaa77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta gra jest świetna! :)
    Żaba na końcu najlepsza. :D :D

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. W Simsy grałam w gimnazjum, czyli... Bardzo dawno temu! Super pomysł. Nawet nigdy nie widziałam animacji ani grafiki starszych wersji niż sims 2... :O Może mnie w nią wciągnięcie ;)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W simsy ostatni raz grałam 2-3 lata temu :P
    Nadal mam wszystkie dodatki do the sims 3 xD
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś nałogowo grałam w simsy :D

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie grałam i nie gram w Simsy. :)
    Dla innych może być to ciekawa seria!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze kilka lat temu nałogowo grałam w Simsy pożyczone od koleżanek. Potem kupiłam Sims 4. Po dwóch, trzech miesiącach coś się zepsuło. Kiedy grałam, komputer mi się przegrzewał i wyłączał. Niedługo potem nie mogłam budować. Stawiałam ściany, pobierało mi kasę, sim nie mógł przejść (bo "była" ściana), ale ściany jak nie było tak nie ma. Dodatkowo nie mogłam zapisywać rodzinek i postępów w grze. Fatalne :/
    Ale pomysł na posty dobry :) Simsy są w końcu kreatywną grą, nie brak w niej kodów i innych przydatnych pierdołek, dlatego mogłyby się okazać pomocne. Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem uzależniona od simsów, więc jestem na tak :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Simsy to cudowna gra! Mogłabym spędzać całe dnie tworząc nowe domy haha:)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O powiem o tym mojej siostrze, na pewno jej się spodoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie zobaczę The sims 2 bo sama czasami sobie gram w nie ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, lubię sobie czasem pograć w Simsy ;) Bardzo fajny pomysł, jestem na tak!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasami lubię pograć w Simsy, chociaż ostatnio nie mam za bardzo czasu, haha. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha kiedyś grałam w te Simsy. :D Może jeszcze kiedyś po to sięgnę :D
    Zapraszam: Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Grałam kiedyś w simsy 3, a teraz mam 4 i obie są mega!

    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja dawno nie grałam w simsy! Ale w tym momencie chyba zacznę szukać płyty :D
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku