Simowe szajbusy #1

10:43

♥Na początku, dziękuje serdecznie wszystkim za życzenia pod ostatnim postem ♥

Dzisiaj przedstawię Wam moją rodzinkę w którą (jak na razie) najczęściej gram. Nigdy nie używałam u nich kodów na pieniądze ani innych. No jedynie czasami na potrzeby, żeby zrobić ładne zdjęcie. ;D
Zaczęłam od "Anny Brzozy" i jej kotki Figi (moja młodsza siostra to wymyśliła XD). Muszę się pochwalić, że zdała studia na kierunku nauka i medycyna z oceną 5. Swojego męża Kubę poznała przez telefon, ponieważ ma wysokie umiejętności sieci społecznych. Mają dwójkę dzieci Mateusza i Nikę. Zaadoptowali szczeniaka ze schroniska, który nazywa się Łapek. Stwierdzam, że jeleń to patron Ani, ponieważ często chodzi koło ich domu i był nawet na jej ślubie. ^^

Więc jeżeli kogoś ciekawi historia moich simów to zapraszam do oglądania zdjęć i tekstu u góry  


Ich dom rozbudowany przez ze mnie.
 Mateusz: "Mamo czy mogłabyś zabrać swojej włosy z mojej twarzy?"
 Najlepiej czyta się na kibelku.
 Anna: "Kuba zamknąłeś oczy -,-"
 Nie ma to jak opalać się zimą przed kurortem.
 Ciekawa rozmowa Niki.
 Best friend Anny.
1 rocznica ślubu Ani i Kuby :3 #kawaii

INSTA:*KLIK*
TUMBLR: *KLIK*
ASK: *KLIK*

Enjoy ^^
~Alien

You Might Also Like

23 komentarze

  1. kiedyś grałam :D

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo widzę ze ty też jesteś maniaczką simsów! Tak jak ja :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde widzę że nie tylko ja mam obsesję na punkcie simsów <3
    Mam małą prośbę , poklikasz w linki ? Odwdzięczę się !
    CO powiesz na wspólną obserwację ? ja już , liczę na uczciwy rewanż :)
    PATRYCJA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam grać w simsy ale jestem zła że to tak duzo czasu mi pochłania :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zdecydowałyście się zrobić posty o tej grze ! :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej, jak ja dawno nie gralam w simsy! Ah zagralabym sobie.

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. tak dawno nie grałam w simsy :(
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uchwyciłaś świetne zdjęcia :)
    Pamiętam jak godzinami kiedyś grałam w simsy :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahahah ale fajna notka
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze kiedyś kochałam tę grę!
    Niestety teraz nie mam na takie rzeczy za bardzo czasu :/
    Ciekawy post, chyba pierwszy raz się na taki natknęłam :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam SIMSY, ale nie mam tyle czasu :(

    http://momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam simsy jednak nie mogę w nie teraz grać :(

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne, ja niestety nie mam czasu na gry :)
    Mogłabys poklkac u mnie w linki ? + może wspólna obserwacja ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dawno nie grałam w the sims 3 <3 Teraz tylko nerdzę w TS4 <3
    Co powiecie na wspólną obserwacje? <3
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :)
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, tak patrzę na te omentarze pod Waszym postem i nikt chyba tak naprawdę nie przeczytał go :) Ale banały, nie sądzicie, że te komentarze są bez sensu? W każdym to samo "le super, lubie simsy", fajne simsy a to mój blog" itp. No żałosne po prostu :)

    Osobiście w simsy grałam już daaawno temu i bardzo szybko mi się ta gra nudziła zawsze. Nigdy nie grasz na kodach czy to jedyna rodzina, do której nie stosujesz? Ja starałam się nie używać kodów, wolałam żeby simowie sami się wszystkiego dorobili, jedynie ich potrzeby uważałam że za szybko spadają itp i sama je regulowałam, np. obniżałam głód rano żeby sim jak człowiek śniadanie zjadł przed pracą itp ;p
    Hhoho prestiżowe studia skończone, będzie pani lekarz? :D Męża przez telefon poznać, no nie powiem, oryginalnie xD Tylko skąd miała jego numer? Szkoda że ich historię trochę krótko napisałaś.
    Jezu, duch konia im koło domu lata xD A właśnie, takie duchy zwierząt straszą simów czy nie?
    Co ten chłopak ma na ręku, to sowa? XD Czy to papuga z takim modem czy ja jestem ślepa jakaś? XD
    SImowie się tak kochają że aż na sobie kung fu ćwiczą? :D
    >> Anna: "Kuba zamknąłeś oczy -,-" << "Nie moge juz na Ciebie patrzeć".
    Simowie bardzo często mają dziwne pomysły, tak jak to opalanie zimą. Czy sim się przypadkiem nie przeziębia od takich rzeczy? ;)

    [hestaja.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że mam TS4, bo nie ma małych dzieci i tych innych opcji:(
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku