Stressed

13:28

Przedwczoraj miałam urodziny.
To tak szybko mija.
W ogóle tego nie odczuwam.
Nie czekałam na nie z uporem, jak za dzieciństwa.
Trochę szkoda.
Starzeje się i nie odczuwam już tych "małych" rzeczy.
Takich jak pisanie notek...
Tak, ostatnio nie pisałam tutaj za dużo.
Z tego powodu właśnie, że nie miałam żadnego pomysłu i niestety wpadłam w straszną rutynę szkolną........
Kiedyś nie przejmowałam się ocenami, przyszłością i cieszyłam się z każdych urodzin.
A teraz przejmuje się prawie wszystkim.
Każdy mówi "takie życie".
Nienawidzę tego zdania.
Po prostu nie.
.
.
Nie. ;D



Dobra, dobra.

Trzeba sobie odpowiadać "nie moje takie życie" i nie przejmować się tak wszystkim. Jestem taką osobą (niestety), że naprawdę przejmuję się najmniej ważną rzeczą.
Szkoła nie jest całym naszym życiem. Musimy pamiętać, że rzeczy, które robimy po szkole też są ważne. Mam pomysł. Zróbcie listę rzeczy, które sprawiają wam przyjemność, przy których zapominacie choć trochę o smutku czy problemie. Nawet zwykłe wypicie ulubionej herbaty lub kawy. No naprawdę. To powinno poprawić Wam humor. A jeżeli to nic nie da to zagrajcie w simsy. To zawsze pomaga. Godziny mijają jak sekundy. :|

(notka o simsach pojawi się dopiero w ten weekend)

~Alien

You Might Also Like

28 komentarze

  1. nie powinniśmy się tak wszystkim przejmować, szczerze to mnie trochę irytuje w ludziach właśnie :D kiedyś też przejmowałam się wszystim, teraz nie to że mi nie zależy, przejmuję się, jak każdy, ale nie przesadnie :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego !
    Czas leci strasznie szybko :c
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niestety przejmuję się z powodu nawet małych rzeczy, ale czasami po prostu nie warto!
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz dużo sukcesów na blogu jak i w życiu! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem osobą która przejmuję sie nawet najmniejszą rzeczą. Wszystkiego Najlepszego! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego :*
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    Wszystkiego najlepszego! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama mam poczucie że się starzeje ;( lol
    i coraz bardziej mnie to dołuje ;D
    fajne fotki :D
    Obserwujemy?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jesteś jedyna kochana, ja tez teraz bardzo sie wszystkim przejmuje, a czas tak szybko leci :/

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez niestety jestem osobą z reguły przejmującą się. Mi przyjemność sprawiaja spotkania z chłopakiem i dobra ksiązka :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia <3 Najlepszego <3 zapraszam na naszego bloga, dopiero zaczynamy:) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie przestaje się czymkolwiek przejmować i nie zawsze wychodzi to na dobre, szczególnie jeśli mowa o szkole :/
    Zapraszam do siebie: http://dusianov.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie przestaje się czymkolwiek przejmować i nie zawsze wychodzi to na dobre, szczególnie jeśli mowa o szkole :/
    Zapraszam do siebie: http://dusianov.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna notka :) Tez jestem osobą, która bardzo się przejmuje
    blog-->klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przejmuję się nawet drobnostkami

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać następnego postu :D
    Super blog!
    Ja jestem optymistką,zawsze gdy mi przykro jakoś się tym próbuję nie przejmować. Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze i niewarto wszystkim się przejmować.
    trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! ;)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  20. nie warto się wszystkim przejmować ! :)) A ja mam dzisiaj urodzinki :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! Piękna stylizacja. Nie przejmuj się, a przede wszystkim naucz się doceniać małe rzeczy! To bardzo ważne.
    Zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że nie warto się wszystkim przejmować bo szybciej czy później to nas wyką czy ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami nie da się nie przejmować, ale macie racje co do zrobienia listy rzeczy przyjemnych :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku