ULUBIEŃCY MARCA ~Alien

20:33

Cześć 🍩 🍩 🍩 

Dzisiaj pokażę Wam moich ulubieńców z tego miesiąca.

1. Kule do kąpieli z hebe (mają piękny zapach)
*skóra po nich jest gładka jak po użyciu oliwki *u*

2. Mgiełka upiększająca do włosów z hebe (też pięknie pachnie)
*używam ją tylko na końcówki i tak jak etykietka mówi włosy nie przetłuszczają się

3. Suchy szampon - także ma piękny zapach *u*
*kiedy mam nie 'ogar' na włosach i są 'ulizane' - super działa xd

4. Odżywka z keratyną do włosów - oczywiście też ma ładny zapach
*moje włosy po niej są super odżywione i łatwo się je czeszę 

5. Świeczki, które oczywiście pięknie pachną 

Wszyscy moi ulubieńcy w tym miesiącu mają piękne zapachy ;D 
Enjoy ^^

Tumblr: *KLIK*
Ask: *KLIK*

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetni ulubieńcy, od dłuższego czasu zamieżam kupić suchy szampon. Myślę, że skuszę się również na te kulki do kąpieli. Swóją ulubioną mgiełkę już mam, ale te świeczki przyciągnęły moją uwagę.
    Pozdrawiam,
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy, od dłuższego czasu zamieżam kupić suchy szampon. Myślę, że skuszę się również na te kulki do kąpieli. Swóją ulubioną mgiełkę już mam, ale te świeczki przyciągnęły moją uwagę.
    Pozdrawiam,
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy:) sama chyba zacznę takich robić, bo mam coraz większą ochotę, żeby poukładać sobie ulubione rzeczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy :)
    Ja właśnie od jakiegoś czasu chcę sobie kupić suchy szampon!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy.
    Z chęcią przeczytałabym twoją opinię o tych produktach, w sensie czy są skuteczne :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam moje doświadczenia z tymi produktami :D
      *Czasami mam sklerozę, że powinno napisać się jakieś opinie, haha

      Usuń
  6. Świetni ulubieńcy. Koniecznie musze zakpi sobie ten drugi produkt (do upiększania włosów) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja akurat nic z tych rzeczy nie testowałam. Ale kto wie? Może kiedyś? :)
    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny posty, też urzywam niektórych z tych produktów
    Zapraszam do mnie http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni ulubieńcy! Również używam tej mgiełki :D
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, uwielbiam suche szampony batiste:)

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie oczywiście wszystko pięknie pachnie XD Te kulki do kąpieli mnie zaciekawiły.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Kallosa uwielbiam maski do włosów! Najlepsze ;) Super ulubieńcy, też używam Batiste ;)

    Wróciłam,nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. fajni ulubieńcy, fajne te kulki ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://beutifulpretty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://beutifulpretty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku