ULUBIEŃCY MARCA ~Geo

15:24

Hejka,
w dzisiejszym poście pokażę Wam ulubieńców tego miesiąca. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zapraszam do oglądania.

1. Balsam do ust EOS sweet mint. Kupiłam go w douglasie. Ma bardzo ładny zapach i fajnie nawilża, a w dodatku daje fajne uczucie ''mrożenia''. :D


2. Perfumy Puma Sync Woman. Mam je już od dłuższego czasu, ale w tym miesiącu używałam ich naprawdę dużo. Szczerze nie umiem opisywać zapachów, więc musicie mi zaufać, że są śliczne hihi.


3. Suchy szampon z Batiste. Ma kwiatowy, świeży zapach i skutecznie ratuje moje włosy.


4. Herbaty Green Hills. Fajne jest to, że ta firma produkuje dużo smaków. W tym miesiącu piłam tylko te herbaty i muszę przyznać, że są pyszne.


5.  Filmem miesiąca jest trylogia ,,Igrzyska Śmierci''. Widziałam ją co prawda drugi raz, ale i tak bardzo przyjemnie mi się ją oglądało, Nie umiem się zdecydować, która część jest najlepsza, dlatego dałam na ulubieńców całą serię.


6. Piosenki miesiąca:

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Te perfumy są świetne, bardzo je lubię :)
    Zapraszam http://majkavv.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam perfumy od Pumy takie żółte, początkowo w sklepie zapach wydał się OK, później w domu uznałam, że jest zbyt "słodki", od tamtej pory kupuję tylko morskie i korzenne zapachy, takie "świeże" :)
    Herbaty owocowe to nie w moim stylu, wolę zwykłą czarną herbatę, albo ewentualnie z leśnych owoców. :) Ale te piramidki ładnie wyglądają xD
    Igrzyska śmierci jakoś ostatnio leciały w tv, oglądałam tą pierwszą część, innych nie. Film świetnie zrobiony, może faktycznie warto obejrzeć resztę ;)

    Widzę, że bloga prowadzicie we dwie, ale który post jest przez którą pisany to nie wiem, chyba, że piszecie obie naraz? ;p Chętnie będę do Was wpadać i komentować, jak chcecie to możecie u mnie na blogu mnie informować o nowych postach, raczej nie korzystam z opcji obserwowania, bo jestem Onetowiczką starej szkoły i wolę powiadamianie w komentarzach :D A jak nie, to trudno, wpadnę od czasu do czasu i przejrzę co tam macie. Dodam u siebie do linków, żeby nie zapomnieć ;p

    Pozdrowienia i wesołych świąt Wielkanocnych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, wystarczyło rzucić okiem na tytuł Waszej ramki o mnie i już wszystko jasne xD Ale ślepa jestem :D

      Usuń
  3. Ja też bardzo lubię batiste i "Igrzyska śmierci".


    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Igrzyska śmierci, moja ulubiona trylogia:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Igrzyska są cudowne! I Książka i film :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. SWIETNI ULUBIENCY! AZ MAM OCHOTE NA TAKA HERBATE! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam igrzyska i tą piosenke Justina
    Wesołych świąt ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego miętowego EOS-a, najlepszy! :D
    Świetni ulubieńcy :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy :)
    Wybrałaś cudowne piosenki. Uwielbiam te herbaty!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubiency <3 Herbatki najlepsze, haha.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad EOS'em się kiedyś zastanawiałam,tak samo jak i nad szamponem Batiste. Jednakże sobie ich odmówiłam,i zastąpiłam innymi rzeczami.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam się do kupna tego szamponu z Batiste, ale coś się nie mogę zdecydować :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbata będzie i moim ulubieńcem- UWIELBIAM :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam te suche szampony, a do kupna eos przymierzam się już od dawna, ale jakoś nie jestem pewna
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze wszędzie widzę dobre opinie o eos, a jeszcze go nie kupiłam :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzą ,że znalazłam kolejną Potterhead <3 Na moim blogu znajdziesz krótki post o Harrym i jego świecie magii :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam :) http://xkarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten suchy szampon... często się przydaje jak jestem zbyt leniwa, by umyć włosy! ;3
    ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!
    NOWY POST O KONCERCIE BARS AND MELODY! BAMBINOS ŁĄCZMY SIĘ!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taak, suchy szampon to przyjaciel każdej dziewczyny! A herbatkę na pewno wypróbuję, ostatnio mam na punkcie herbat jakąś obsesję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Suchy szampon i Eos najlepsze ;)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam eosy i szampony batiste :))
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się w 100% co do EOS'A, świetnie nawilża, polecam wszystkim :)
    zapraszam w wolnej chwili http://alessiast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku