Ice coffee ♥

12:37

Czeeeeść!

Ostatnio nie miałam weny na pisanie notek, więc postanowiłam nie pisać niczego na siłę. Postaram się teraz w wakacje być tutaj na bieżąco.

Muszę Wam się przyznać, że jestem miłośniczką kawy. Kocham jej smak! Lecz kto ma ochotę w upalny dzień pić gorącą kawę, jeżeli marzymy wyłącznie o schłodzeniu się? Dlatego ja w lato preferuję kawę mrożoną, która idealnie nadaję się np. na spotkanie z przyjaciółką! ♥
Postanowiłam podzielić się z Wami moim przepisem na ten właśnie napój.


Jest to przepis sporządzony na dwie osoby!

Składniki:
  • kawa rozpuszczalna
  • mleko
  • cukier*
  • lody koktajlowe
  • cynamon

Sposób przygotowania:

  • Do kubka wsyp dwie łyżeczki kawy, zalej gorącą wodą i dodaj trochę zimnej wody. Poczekaj aż kawa ostygnie. Rozlej kawę do dwóch ozdobnych kubków. Dodaj mleko i lody. Jeżeli lubisz słodką kawę możesz dodać cukier, Udekoruj napój cynamonem.
Na koniec dodajcie słomki i cieszcie się pyszną kawą!


Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Pyysznie ! Na pewno skorzystam z przepisu,bo ostatnio są straszne upały ❤

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno smaczne! ;)

    zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kawy ale za to moja mama tak więc dla niej pewnie zrobię ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis :) Uwielbiam mrożoną kawę więc na pewno skorzystam <3
    Udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post, uwielbiam lody koktajlowe :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm przepysznie to wyglada !
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno spróbuję i będzie pyszna :))
    Zapraszam do mnie, na pierwszy post : http://wierzewczary-katrine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa ta kompozycja z kawą rozpuszczalną!Nie pomyślałabym o tym :)

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest pyszne, koniecznie muszę spróbować :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie, ponieważ zostałaś nominowana do LBA,
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kawę mrożoną więc chętnie wypróbuję!


    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku