Choose your last words, this is the last time cause you and I, we were born to die~Lana Del Rey

20:43

Cześć,

ostatnio pstrykałam sobie kilka zdjęć ze statywu i postanowiłam, że mogę pokazać Wam kilka ciuchów, które ostatnio zakupiłam.


 Szeroka bluza i ten śliczny, pudrowy kolor - moja nowa miłość! Nie mogłam się oprzeć. ♥
sklep: 50 style
firma: feewear


 Torebka, którą kupiłam już z myślą o szkole. (tak wiem, mamy lipiec i nie powinnam jeszcze o tym wspomniać xD) Oczywiście nie będę jej nosić codziennie, bo jednak nie chcę aż tak katować moich pleców, ale jak nie będę miała za dużo książek to spokojnie ją wezmę. :>
sklep: house 


 Kolejna bluza. Również bardzo trafiła w moje gusta. :) 
sklep: 50 style
firma: feewear

No i na koniec zegarek. Nie jest on firmowy, ale najważniejsze, że podoba mi się jego design! Kupiłam go w jakimś miejscowym sklepie na wakacjach, więc nie podam Wam nazwy.


Napiszcie w komentarzach, czy podoba Wam się taki rodzaj zdjęć i tło. Cieszcie się wakacjami! ♥

Enjoy^^
~Geo

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Kolor tej bluzy faktycznie jest śliczny! O tak, nie powinnaś wspominać o szkole, daj spokój! Co z tego, że zegarek nie jest firmowy, mnie także się podoba. :D Jestem za, jeżeli chodzi o tego typu zdjęcia i tło. Trzymajcie się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. o takiej torebce marze od dłuższego czasu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się gorąco zrobiło, jak popatrzyłam na bluzy a za oknem taka gorączka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluza cudowna! ♥
    Podoba mi się jeszcze ta torba. <3
    Zegarek - cudo!

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ta torebka! A typ postu całkiem okej, a tło jak najbardziej!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy. Najbardziej podoba mi się bluza:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Torebka jak dla mnie najlepsza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie znalazłam torbe idealną, musze tylko jeszcze pojechać i ją kupić! :D Świetny post :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie chodziłabym z taką torebką do szkoły! W bluzie tak samo, ma bardzo ładny kolor. :) Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bluzy! Donośnie cytatu w tytule posta - bardzo lubię piosenkę z której on pochodzi ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest super, pierwsza bluza, torebka, zegarek, ale w tej drugiej bluzie ombre się zakochałam, uwielbiam taki motyw! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ubrania! Śliczny jest ten sweterek, ma piękny kolor :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne bluzy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor tej pierwszej bluzy jest cudowny! Druga też bardzo ładna :)
    Również muszę sobie kupić jakąś torbę, najbardziej podobają mi się właśnie takie trapezowe czarne.

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com/2016/08/01.html?m=1 (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy :)
    Lana <33
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku