Forget me not

20:38

Dziś w końcu była ładna pogoda. Spędziłam prawie cały dzień u dziadka, ale oczywiście nie narzekam, bo było bardzo fajnie. Jadłam moje ulubione gofry - mój smak dzieciństwa. :D
W końcu poczułam jakoś te wakacje. Chociaż już prawie miesiąc za nami, ale to nie znaczy, że mamy już myśleć o szkole! Na samo słowo szkoła robi mi się nie dobrze. Jeszcze są wakacje, a w sklepach już sweterki, koszule i spódniczki.
Nie którzy nagrywają już ''back to school''. Według mnie to trochę za prędko. :p
Niedługo wybieram się nad polskie morze, na które czekałam te całe dziesięć miesięcy, no i prawie cały lipiec, który zaskakiwał nas pogodą.


Uwielbiam niezapominajki. Niestety zwiędły.
Lubię ten filtr na zdjęciu. Może jest trochę ciemny, ale uważam, że ma przyjazne kolory.

~Alien

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Nigdy nie rozumiem tego pośpiechu w ludziach. Piszesz, że na youtube można już znaleźć filmiki z Back To School. Dziwne uczucie, dokładnie takie samo, kiedy w listopadzie (o zgrozo, końcem października) możemy oglądać Get Ready For Christmas ;)
    Udanego wyjazdu nad morze. Niezapominajki też uwielbiam - to moje ulubione kwiaty zaraz po konwaliach ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Konwalie, także są piękne ♥

      Usuń
  2. nie wiem jak niektórym może spieszyć się do szkoły :D
    dzisiaj był piękny dzien, moze pogoda w końcu się poprawi/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj dopiero połowa wakacji, a ludzie już szaleją ze szkołą ;D
    crazy! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wakacje spędzać nad wodą :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ja jeszcze nie mam zamiaru myśleć o szkole :D
    Mi też bardzo podoba się ten filtr :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mnie wkurza to całe "back to school" nie tylko na Yt, ale również reklamowanie w gazetach itp. Jeszcze mamy przed sobą ponad miesiąc, a taki zwykły supermarket może przywołać najgorsze wspomnienia...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już teraz życzę udanego pobytu nad polskim morzem :) Dla mnie wakacje skończyły sie ponad tydzień temu :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdy, oby pogoda dopisała <3
    Dokładnie są wakacje, a nawet sklepy nie pozwalają zapomnieć o szkole.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi cały czas się wydaję, że zakończenie roku szkolnego było zaledwie wczoraj, haha a to już prawie miesiąc :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie mi się podoba - uwielbiam rozmyte tła :) i wcale nie jest za ciemne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę przesadzają z tą szkołą, tak wszyscy oczekiwali wakacji, a teraz już chcą do szkoły? :D Ładne zdjęcie. ;) Udanych wakacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatki :*
    Udanego wyjazdu życzę ;)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wyjazdu życzę :) To dobrze, że w końcu poczułaś wakacje. Masz rację, lipiec zaskakiwał nas pogodą! ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gofrów jeszcze w te wakacje nie jadłam, ale nad morzem już byłam :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No zdecydowanie za szybko nagrywają, bo jeszcze ponad miesiąc wakacji zostało.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze bardzo dużoo czasu zostało do powrotu do szkoły ! :)
    Życzę udanego wyjazdu i pięknej pogody nad morzem, ja właśnie wróciłam z wakacji.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze najgorsze dla mnie było jak ludzie masowo nagrywali lub pisali o "back to school". Wakacje się nie skończyły, a już wszyscy myślą o powrocie do szkoły. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. hah polowa wakacji, a oni zamiast nimi sie cieszyc, to juz nagrywaja filmiki zwiazane z powrotem do szkoly ;p
    czekam na fotorelacje z nad morza ;3

    obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie jest jeszcze za wcześnie na serię back to school. Trzeba cieszyć się wakacjami :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jeszcz enie ma nawet półmetka wakacji :)Póki co, cieszę się czasem wolnym i nie myśle ostudiach, które czekają mnie w październiku :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  23. Filtr na prawdę ładny, nadaje klimatu :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie myślę jeszcze o szkole :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. SZKOŁA? NIE!
    Póki jest lipiec, to jeszcze się nie martwię.
    No, ale jak można nagrywać już BTS? Czy tych ludzi to nie stresuje?
    Piękne zdjęcie. :)

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Filmiki BTS widziałam już na początku lipca i przeżyłam szok wchodząc do marketu 15 lipca:((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uważam, że niektorzy za szybko myślą o szkole. Wakacje w pełni, a na każdym kroku już przybory szkolne, filmiki back to school i tak dalej...

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzę tego, że jeszcze sierpień się nie zaczął, a w sklepach już bombardują nas przedmiotami szkolnymi. Aż mi się wszystkiego odechciewa, gdy tak na to patrzę :p W sumie racja, moim zdaniem też jeszcze za wcześnie na "back to school" ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku