Simowe szajbusy #4

14:34

Hej,
już długo nie było notki z simsami, więc pomyślałam, że podam Wam parę przydatnych kodów. Jeżeli znacie jakieś to napiszcie czy z nich korzystaliście lub do czego ich używaliście/używacie. :D

THE SIMS 3

motherlode - 50 000 simoleonów. (pewnie najbardziej znany ;))

kaching - 1000 simoleonów.

testingcheatsenabled true - kod, który często się przydaje. Możecie np. teleportować sima w wybrane miejsce lub klikając na skrzynkę pocztową (z wciśniętym klawiszem shift) wyłączyć potrzeby, albo jeżeli posiadacie dodatek ''cztery pory roku'' to ustalić temperaturę i pogodę jaka ma panować.

buydebug on - Włącza dodatkowe przedmioty do budowy, z których korzystali twórcy gry.

moveobjects on - za pomocą tego kodu możecie przemieszczać różne przedmioty z trybu kupowania lub budowania. Wyłączacie ten kod za pomocą moveobjects off.

resetsim * - resetuje cały świat simowy. Przydaje się kiedy gra Wam się zacina.
W miejsce gwiazdki (*) można wpisać imię wybranego sima i wtedy kod resetuje tylko go.


Enjoy ^^
~Alien

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Nie gram w simsy, ale pewnie dla graczy będzie to przydatny post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. motcherlode oczywiście zna każdy :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Nigdy nie grałam, ale zawsze chciałam..nie miałąm jednak okazji :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystałam tylko z tych pierwszych dwóch kodów :)

    Obserwuję ;3
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez tych kodów w simsy wręcz nie potrafię grać :D
    Ale o buydebug on nigdy nie słyszałam, koniecznie muszę wypróbować ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami gram w simsy, więc post bardzo przydatny! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  7. nie gram w simsy ale pewnie komuś się to przyda ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam zagrać w simsy, a ciągle to odkładam ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam że kiedyś bardzo chciałam w to grać xD ale już mi przeszło ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post !
    Też kiedyś grałam w simsy ! ;)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo kochane simsy! Gram i prowadzę nawet bloga o nich :D

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku