,,Miłość to żaden film w żadnym kinie, ani róże, ani całusy małe, duże. Ale miłość - kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze...''

19:36

Cześć,
ostatnio spędziłam kilka dni z moją przyjaciółką. Łączy nas pasja - fotografia. Poznałyśmy się na obozie fotograficznym, znamy się od 5 lat, a spotykamy się regularnie od 3. Oczywiście na każdym spotkaniu robimy zdjęcia. W tej notce pokaże Wam zdjęcia z nad morza, ale możecie spodziewać się niedługo kilka zdjęć ze studia.
Oto zdjęcia, które zrobiła mi Martyna:


Cieszycie się, że niedługo zaczyna się rok szkolny? Napiszcie w komentarzach!

~Geo



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, nie mogę doczekać się tych ze studia, zwłaszcza gdy jedno już widziałam i super się zapowiada :)
    Tylko nie szkoła proszę :P

    http://mywoonderlaand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obóz fotograficzny? Nawet nie słyszałam o czymś takim, musiało być super!
    Zdjęcia są piękne, wyglądają naprawdę profesjonalnie. Fajnie jest dzielić się z kimś swoimi pasjami ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych zdjęciach, są naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Cudowny klimat i krajobraz, a te włosy w powietrzu to coś, co na zdjęciach kocham <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. A weź, nawet nie mogę czytać o szkole, haha! Jakie śliczne są te zdjęcia. Nie ma niczego lepszego niż dwie osoby, które łączy wspólna pasja. Na pewno jest o czym rozmawiać. :)
    ps. z jakiej piosenki są te słowa z tytułu? Bo znam, ale nie mogę sobie przypomnieć. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cytat :)) Udało mi się go usłyszeć na żywo w piątek, świetny zespół:))
    Ale chciałaby się wybrać na obóz fotograficzny ahh... Zdjęcia są cudowne!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, zdjęcia są PRZECUDOWNE!!

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam tytuł posta, zaczęłam automatycznie nucić pod nosem :D Pasje potrafią łączyć ludzi na długi czas pomimo dzielących ich kilometrów :)
    W sumie to cieszę się, że zaczyna się nowy rok szkolny. Nowe twarze, nowe możliwości, itd.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykonane zdjęcia. Super, że się już tak długo przyjaźnicie ^^ A co do szkoły... nawet mnie nie ciągnie. Najchętniej spędziłabym jeszcze jeden miesiąc w domu : P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że masz przyjaciółkę z którą łączy cię pasja :) Zdjęcia są świetne!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :) ja cieszę się z roku szkolnego, ponieważ już do szkoły nie chodzę :D Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku