Taniec w deszczu pod sceną...?

18:40

Cześć!
Parę dni temu byłyśmy na koncercie Mesajah. Jest tutaj jakaś jego fanka?
Serio, było super! Wahałyśmy się czy w ogóle iść, ale nie żałowałyśmy naszej decyzji.
Mesajah miał świetny kontakt z publicznością. Zachęcał nas do śpiewania i poruszał ważne tematy. M. in. mówił o tolerancji i o tym, że ludzie za mało spotykają się twarzą w twarz, tylko komunikują się przez internet. Jesteśmy za tym, żeby na koncertach, wykonawcy również rozmawiali z widzami.

Niestety lał deszcz.
Uważamy, że magiczną rzeczą było to, że kiedy koncert się rozpoczynał przestało padać, a kiedy się kończył, znów się rozpadało. Nawet Mesajah się z tego śmiał. Szczerze mówiąc musimy Wam powiedzieć, że tańczenie w deszczu pod sceną jest super przeżyciem. Zapomniałyśmy Wam napisać, że stałyśmy w pierwszy rzędzie więc udało nam się nagrać filmik. Miłego oglądania, przepraszamy za jakość. ;)




~Alien i Geo

You Might Also Like

14 komentarze

  1. W deszczu najlepiej się słucha koncertów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Mesajaha ! <3 Fajnie ,ze byłyście na jego koncercie, ja niestety jeszcze nie miałam okazji , ale mam nadzieje ,że niedługo mi się uda go spotkać .

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super, to z pierwszego rzędu miałyście najlepszy widok! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie koncerty w deszczu są najlepsze, jest ta atmosfera!
    Sama wiem z doświadczenia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno świetny koncert, mimo pogody ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie deszcz spotkał w cały pierwszy dzień Woodstocku, więc wszystkie koncerty na jakich byłam były przeskakane w deszczu :d Fajnie, że miałaś udany koncert ;3
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  7. Koncerty w deszczu to wspaniałe przeżycie! <3
    Moja przyjaciółka była na podobnym koncercie i mile go wspomina.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, że wam się podobało :) Taniec w deszczu zawsze spoko :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego artysty, ale to świetnie że stałyście w pierwszym rzędzie! Taniec w deszczu musiał być niezapomnianym przeżyciem :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam go, ale ten taniec w deszczu musiał być cudowny!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak kiedyś miałam, deszczowe koncerty są najlepsze! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam iść na ten koncert, ale niestety o 20 już musiałam być w szpitalu bo się przepustka kończyła :(
    Mam nadzieję, ze już nie ominą mnie żadne koncerty, a taniec w deszczu brzmi cudownie :)

    mywoonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku