Favourites

15:06

Cześć! Dzisiaj, chciałabym pokazać Wam moje ulubione blogi i ich autorki. Może niektóre z nich czytacie, to dajcie znać w komentarzu.




Kocham jej styl pisania. Jest mega motywującą osobą i co najważniejsze jest sobą.


Cieszę się, że ostatnio wróciła na bloga, ponieważ brakowało mi jej inspirujących notek.

3. DEADDSOULS


Prowadzi go hiszpanka Lydia. Pisze także po angielsku więc coś tam rozumiem. Na swoim blogu wstawia głównie inspiracje ze stylizacjami. Kocham jej styl ubierania. :D 

4. Weronika Zalazinska


U Weroniki najbardziej podoba mi się to co pisze. Ciekawi mnie jej opisywanie mieszkania w stanach. Styl pisania także bardzo lubię.

5. MAFFASHION


Jej snap zawsze mnie inspiruje. Na blogu ma cudowne zdjęcia!

6. PEACHY


Świetna strona z poradami i informacjami o moich ulubionych aktorkach. ♥

~Alien

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ciekawe propozycje! Bloga Lucy czytam już od dawna, również się bardzo cieszę że wróciła:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę blogi tych dziewczyn, choć ostatnio gustuję w trochę innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię niektóre z tych blogów :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. także czytam bloga Lucy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też cieszę się z powrotu Lucy:)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post!
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko dwie blogerki z tych tutaj przedstawionych :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. z tylko Maff ale dziekuje za polecenie :) z checia zajrze
    buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Weronikę, a jej filmiki na yt są najlepsze. Zapraszam do siebie. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwacje.

    Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo lubię donatke :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Maff <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamy Weronikę i Maff!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Weronike oglądałam kiedyś na YT a czytam też czasami ^^

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam wszystkich tych blogerek, już włączam ich stronki żeby dowiedzieć się nieco więcej ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli nie tylko ja cieszyłam się jak głupia gdy Lucy wróciła?? Jeszcze tylko zacznie nagrywać to ja już będę w niebie! :)

    Może wpadniesz na krótką historię dnia ucznia? :) 5 tez, które sprawią, że z chęcią będziesz chodzić do szkoły!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Wszystkich powyżej czytam tylko Lucy, ale w sumie teraz mega mnie zainspirowałaś do poznania nowych kręgów blogosfery :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię wymienione wyżej blogi :D
    Zapraszam:
    http://nataliakojderfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Weronikę!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak! Lucy :)) tez za nia tesknilam ;')
    A tak btw to sliczny wyglad bloga :))
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie. pozdrawiam :)
    www.igapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wymienionych wyżej uwielbiam tylko Maff. Czasem czytam blog Lucy :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh znam tylko 2 :) zaraz zajrzę do pozostałych:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam dwie i bardzo lubie czytać ich blogi :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tylko dwie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardo lubię czytać Lucy!
    Reszty blogerek nie znam,ale mam nadzieje,że poznam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zdjęcia na blogu Maff :D

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucy czytam praktycznie od samego początku jej 'kariery' z blogiem ;) Lubię tę dziewczynę!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tych wszystkich czytam tylko Lucy :) Jej blog mnie inspiruję i lubię w niej te prawdziwość :) Gustuję jednak w blogach bardziej lifestylowych i właśnie taki piszę.

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku