Autumn Tag

11:32

Coraz zimniej się robi, więc postanowiłam napisać dla Was jesienny tag!

1. Ulubiona jesienna szminka?
Gruba kredka z Golden Rose nr 10. Kredki z tej firmy są super wytrzymałe i dają świetny kolor na ustach.


2. Ulubiony jesienny lakier?
P2 volume gloss 021 "young miss".  Po prostu piękny kolor.


3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni?
Herbaty i gorąca czekolada! Kocham też Pumpkin Spice Latte. ♥

4. Ulubiona świeca zapachowa?
Woodwick "black cherry". Zakochałam się w tym zapachu dojrzałych wiśni. A do tego jej knot pali się tak, że słychać trzaski, jak w kominku. 🍂



5. Ulubiony jesienny zapach?
Deszcz.  

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
Chusta ze stradivariusa. Mają tam bardzo ładne wzory.

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
Ubrałabym czarne wysokie buty, czarne rajstopy i białą ubrudzoną sukienkę. Włosy wyprostowane i zrobiłabym sobie podkrążone oczy, czarnym cieniem, wyraziste kości policzkowe i może użyłabym eyeliner, tusz do rzęs. Kiedyś, gdy to wymyślałam stwierdziłam, że nazywać się będę krwawą Alicją, haha. 🍂

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
Kolor khaki. Kocham go i będę kochać. Zauważyłam, że coraz więcej go w sklepach, więc fajnie.

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
Na początek czego nie lubię:
Zimno. Ciemność po 16. Wiatr i deszcz - to złe połączenie gdy wychodzę na dwór. Dementorzy nadciągają z depresją dla mugoli. (pozdrowienia dla Potterheads)
Lubię:
Spadające, kolorowe liście, swetry i grube skarpety, zbliżające się Święta. Po prostu sama atmosfera jesieni jest magiczna. 

Czasami nic mi się nie chcę i pragnę wakacji, ale jestem kobietą zmienną. 
Dużo osób w złą pogodę, czuje się smutnym i zmęczonym. Trzeba uśmiechać się do siebie i mieć gdzieś to, co nam się nie udaję. Każdy czasami może mieć zły dzień, trzeba o tym pamiętać. 

~Alien 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Pomadka z GR ma śliczny kolor, uwielbiam takie <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorem pomadki! Świetny tag, ja też uważam że jesień jest magiczną porą roku❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh tak, ja rowniez kocham jesien. (oprocz zimna oczywiscie haha) Swiece Zapachowe to moja slabosc. <3
    BlogPolishHotties. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki! Muszę sobie taką sprawić :D
    Kredka z Golden Rose ma cudowny kolor <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor pomadki z gr!
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również posiadam tą pomadkę z GR o numerku 10, ale u mnie jest ona kompletnie nietrwała mimo że dodatkowo daję na nią puder :/
    Jak tylko będę w Starbuck'sie to muszę wypróbować to słynne Pumpkin Spice Latte ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie ma osoby, która nie kocha nr 10 z Golden Rose ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej pomadce :)
    Każdy zachwala. Chyba bede musiała spróbować.

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię produkty do ust z GR :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kupilam te pomadke jakos miesiac temu w poznaniu u bylego chlopaka :D
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag :) Zaciekawiła mnie ta kredka z GR. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytając tego posta zdołałam poczuć jesienny klimat <3
    Fajne zdjęcia
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, fajny tag, ciekawy, typowo jesienny. moze tez sie na niego skusze :)

    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag :) Pomysł na przebranie odlotowy! Szkoda tylko trochę sukienki, hehe :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ta pomadke z golden rose i jest cudowna ma swietny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Macie świetnego bloga! Obserwuję :)
    Czekam na więcej postów!
    Nika x

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny tag, chyba zrobię podobny u siebie na blogu. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tag bardzo ciekawy, jeszcze nie słyszałam takich pytań bo wydawało mi się że są inne. ALe jak kto woli ;)

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag! Herbata i gorąca czekolada to podstawa udanej jesieni :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku