GIFTS

16:19

Cześć.
Ten post będzie inspiracją dla Was jeżeli szukacie prezentu urodzinowego. Pokażę Wam co ja dostałam w tym roku.

1. Świeczki.
Wiem, że  pochodzi ze sklepu internetowego goodies.pl/. Szczerze mogę polecić Wam tę stronę, bo przesyłki przychodzą szybciutko. Znajdziecie tam też wiele innych artykułów, które nadadzą się na prezent. Ta świeczka pachnie przepyszną tartą jabłkową z nutą przypraw korzennych. Idealnie nadaję się na jesień! Aktualnie na tą świeczkę w tym sklepie trwa super przecena, więc wpadajcie!

2. WOSKI WRAZ Z KOMINKEM.
Uważam, że jest to świetny komplet na prezent i umili jesienny wieczór każdemu z nas. :)

3. PERFUMY.
Jeżeli kupujecie prezent osobie bliskiej i wiecie jakie preferuje zapachy, albo o jakim perfumie marzy to myślę, że obdarowana osoba będzie naprawdę zadowolona. 

4. PLUSZAKI.
 Przyznajcie, że nie tylko dzieci ucieszą się z takiego prezentu! haha. Wiem, że sowa pochodzi z home&you, a pochodzenia tego przeuroczego kotka nie znam.

5. GADŻETY np. ZAKŁADKI DO KSIĄŻKI.
Słodkie co nie? 

6. BIŻUTERIA. 
Bransoletka ta jest z lilou.pl/W tym sklepie można stworzyć super, własną biżuterię, ale również kupić standardowe produkty, które oferuje nam ten sklep.
 Jako, że jestem potterhead to bardzo ucieszyłam się z tych naszyjników. ♥

7. OZDOBY DO POKOJU.
Takie kule dostaniecie na stronie cottonballlights.pl/. Nadają one super klimat każdemu pomieszczeniu.
Mam nadzieję, że spodobał Wam się post, bo włożyłam w niego wiele pracy. :)
~Geo


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Super pomysły, chciałabym kiedyś dostać takie świecące kule, haha ;)

    ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! Ja kocham swieczki i Pottera. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty! Uwielbiam świeczki i woski :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie cudowne te naszyjniki! Też jestem potterhead, niech ktoś mi da taki prezent :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam świeczki! Fajne prezenty ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie swieczki! Super pomysły!
    Zapraszam na mojego bloga
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych rzeczach a pluszaki urocze!
    julie-s-world.lbogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie rzeczy! W sumie podsunęłaś mi pomysł na prezent dla koleżanki haha

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty, a moim zdaniem szczególnie świeczki z yc są dobrym pomysłem :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te naszyjniki są świetne.Też jestem potterhead.
    Piękne rzeczy!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te pluszaki <3
    Bardzo spodobała mi się bransoletka :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki kominek i go uwielbiam ;)
    Te lampki/kule są przepiękne

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam te kule do ozdabiania pokoju :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zakładki są przeurocze! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę nad zakupem kominka, ten Twój mi się podoba :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak! uwielbiamy świeczki!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. te świeczki są genialne!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zazwyczaj stawiam na świece oraz akcesoria do domu :)
    Pozdrawiam http://goldshinebeauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku