Quotations #3

14:57


Cześć! Już długo nie było notki z serii cytatów, więc zapraszam, może jakiś się Wam spodoba. :) Dodatkowo w tym poście możecie zobaczyć zapachy, które kocham i przypominają mi o zbliżających się świętach.


"Świat wcale nie dzieli się na dobrych ludzi i śmierciożerców, bo wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra co zła. Tylko od nas zależy, jaką drogą pójdziemy. Taka jest nasza natura." ~J.K.Rowling

"'Nie ma co siedzieć i się zamartwiać. Co ma być to będzie, a jak będzie, to jakoś sobie damy z tym radę''. ~J.K.Rowling

"Życie to coś, co upływa, kiedy ty jesteś zajęty snuciem planów na przyszłość." ~John Lennon

"Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie." ~Gandhi Mahatma

 "Cicho, cicho dzieci. To nie demony, nie diabły... Gorzej. To ludzie." ~Andrzej Sapkowski

"Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć. Śmierć zastanowił się przez chwilę. KOTY, stwierdził w końcu. Koty są miłe." ~Terry Pratchett

♥ "Czas, im bardziej jest pusty, tym szybciej płynie. Życie pozbawione znaczenia przemyka obok, jak pociąg niezatrzymujący się na stacji." ~Carlos Ruiz Zafón

"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie." ~Carlos Ruiz Zafón

"Kto czyta książki, żyje podwójnie." ~Umberto Eco



Samplery pochodzą ze sklepu goodies.pl.
W zapachu Christmas Memories wyczuwam przyprawy korzenne takie jak cynamon oraz pierniczki, które uwielbiam. Drugi zapach jest słodki i super sprawą jest, że można wyczuć w nim choinkę.

~Alien

You Might Also Like

24 komentarze

  1. już nie mogę doczekać się świąt ;) cudowne cytaty ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cytaty Zafona, zwłaszcza z "Cienia Wiatru"

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty, nie mogę się doczekać świat :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Myślałam nad wprowadzeniem czegoś podobnego ,ale zrezygnowałam.
    PS Najbardziej spodobał mi się cytat Andrzeja Sapkowskiego.

    Może wpadniesz do mnie?
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać cytaty! :) A tych zapachów jeszcze nie miałam ale skuszę się na pierwszy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cytaty :) Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze cytaty ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne cytaty. Najbardziej podobają mi się słowa Eco, Sapkowskiego i Lenona! To naprawdę wybitni ludzie.
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam cytaty z "Cień wiatru" <3

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się cytaty z książkami. Pozdrawiam :) https://palinpalin.blogspot.com/2016/12/victorias-secret-paris-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialne cytaty! Dodaje do zakładek :D

    Zaobserwuj jeśli się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam cytaty. Nie mam też ulubionego, każdy się w jakiejś sytuacji sprawdza. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) oby takich więcej

    https://doo-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne cytaty *.*
    Obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post,będę wpadać częściej!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku