UNDER TWENTY

20:52

 Cześć! W tym poście pokażę Wam moje kosmetyki z firmy Under Twenty i napiszę Wam co o nich sądzę.


1. KREM BB
 Nie mam potrzeby malować się ciężkimi podkładami, dlatego lubię ten krem BB za jego lekkość i naturalny efekt. Nie utrzymuje się bardzo długo na twarzy, ale razem z kolejnym produktem super współgra. Fajnie wyrównuje kolor skóry. Kosmetyk ten bardzo ładnie pachnie.
Odcień, który ja używam to 02 i jest on dla mnie idealny. 
 2. PUDER ANTYBAKTERYJNY
Lubię tan puder za jego efekt matujący. Tak jak wspominałam, wraz z kremem bb tworzy świetną i trwałą parę. Nigdy nie wąchałam pudru, który tak pięknie pachnie!
3. PIANKA DO MYCIA TWARZY
Jest to fanie oczyszczający i chyba przede wszystkim odświeżający produkt do mycia twarzy.  Lubię używać jej rano, aby troszkę pobudzić się do życia. Wyobraźcie sobie, że zapach jest arbuzowo-miętowy. Zakochałam się!

Przede wszystkim lubię to produkty za taką lekkość i naturalność, bardzo przystępne ceny i oczywiście piękne zapachy! 

~Geo

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Świetny post, wąchałam tą piankę i masz rację - jej zapach jest przecudowny!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maseczki z tej firmy i są świetne, zakupiłam też tonik :) Ale puder pewnie też sobie kupię jak mój się skończy :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś tego kremu bb :) Chętnie przetestowałabym tą piankę, obserwuję!
    http://meryandcara.blogspot.com/-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten puder i jest rewelacyjny ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też używam tego kremu bb od jakiś 2 miesięcy i u mnie się świetnie sprawdza , trochę kryje i nie jest jakiś zbyt ciężki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też bardzo lubię tę firmę! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, może ktoś chciałby ocenić wygląd mojego bloga?
    https://martaijejdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te kosmetyki, krem BB to mój nr 1 :)
    Ale tak jak napisałaś średnio się utrzymuje więc chyba muszę sie zaopatrzyć w puder ;)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mogę używać produktów z under twenty ale ten krem BB bardzo mnie kusi :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten krem BB, używam go co jakiś czas zamiast podkładu, który pewnie pogorszyłby stan mojej cery.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Również używam tego kremu BB i zastanawiałam się nad kupnem pudru matującego tej firmy. Pianka również nie urzekła, a jej zapach!
    Pozdrawiam,
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review! Beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam krem bb i jakiś matujący, ale jestem tak średnio zadowolona :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka produktów z tej firmy, do pielęgnacji i są naprawdę ok :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy.:/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Under 20 ma bardzo dobre kosmetyki :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku