everyone loves christmas

14:34

Cześć,
nie znam osoby, która nie lubi świąt Bożego Narodzenia. Nie twierdzę, że taka osoba nie istnieję, ale nie oszukujmy się, większość je kocha. Do tej grupy osób należę ja. W tym poście pokażę Wam, co robię, aby przeżyć ten czas jak najlepiej i uczynić święta jeszcze bardziej magiczne.



1.Ozdoby.
Znajdziecie ich mnóstwo w sklepie, ale można wykonać je samemu. Ozdóbcie pokój i cieszcie się tym magicznym klimatem!
2.'Zimowe' jedzenie.
Mam na myśli ciepłą herbatkę, kakao, kawkę z przyprawami korzennymi, czy nawet mleko z miodem. Do tego coś słodkiego i ja jestem w siódmym niebie. ♥
3. Zapachy.
Niech Wasz pokój nabierze świątecznych zapachów! Idealnym sposobem są woski.
Te są przykładami zapachów świątecznych. W pierwszym wosku wyczuwam miętowy zapach pomieszany wraz z pysznymi, świątecznymi słodkościami. Jest to bardzo ciekawy zapach. Drugi wosk natomiast jest już typowo świąteczny. Kiedy palę go od razu wyczuwam zapach choinki, który tak bardzo kocham. Czuć w nim tą magię świąt. Bardzo spodobał mi się ten zapach między innym dlatego że jest on niespotykany.
woski-goodies.pl
Jak się pośpieszycie to złapiecie jeszcze promocję na te zapachy!
4. Filmy.
Usiądźcie w Waszym ozdobionym pokoju wraz z herbatką i pierniczkami, do tego zapalcie sobie świąteczny zapach i włączcie film-oczywiście świąteczny. Brzmi super, co nie?
5. Muzyka.
Istnieje masa świątecznych piosenek, ale ja polecę po klasyku. Każdy zna, każdy słucha. Włączając radio najprawdopodobniej słyszysz właśnie to. Niby nie możesz już tego słuchać, ale pomyśl sobie, że te piosenki lecą tylko w tym okresie i po kilku dniach o nich zapomnisz i usłyszysz je dopiero za rok.
~Geo

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam świąteczne filmy, muzykę itp. <3
    Wesołych Świąt! ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevin to podstawa ❤
    Kocham herbate!
    Wesolych swiat!
    moj blog❄
    Jesli sie spodoba to mozecie zaobserwowac 😽

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak nie lubi świąt i kompletnie nie wiem jak to jest możliwe :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kevin, zapachy i filmy to podstawa!
    Nie wyobrażam sobie bez nich świąt <3
    Wesołych!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te dwa woski i właśnie mam zamiar "odpalić" ten czerwony :)
    Bardzo przyjemny post.
    Wesołych świąt! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetne skarpety! *.*
    Właśnie te rzeczy uświadamiają mi, że zbliżają się święta <3

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super skarpetki :D Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. fasjne skarpetki :)) czekoladą bym nie pogardzil :D !
    Obserwuję świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia! Tobie też wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety w tym roku w ogóle nie mogłam poczuć klimatu świąt.
    ładne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te świąteczne piosenki, czekam na post z prezentami, które dostałyście!
    txjlx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście nie lubię świąt Bozego Narodzenia. najchętniej pojechałabym sobie wtedy gdzieś daleko,z d ala od całego tego zamieszania.
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  14. świąteczna muzyka - kocham to chyba najbardziej !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszystkie te trzy filmy, no w sumie dwa bo jeden to bajka :D bez nich święta to nie święta :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku