november

17:27


Cześć!
Wiem, że mamy już grudzień - magiczny miesiąc świąteczny, ale wcześniej nie miałam czasu zrobić notki, a ulubieńców już długo tutaj nie było. 

Niebieskie pudełeczko, a w nim tropiki. 
Wosk z firmy woodwick, przykuł moją uwagę swoją nazwą i stwierdziłam, że muszę go mieć. Jest on moim pierwszym woskiem z tej firmy i wiem, że na nim się nie skończy. ;) 
Cena jest taka sama jak woski z Yankee Candle.
Czuć w nim nutę słodkości, ale jest bardzo orzeźwiający. Przypomina mi wakacje nad morzem. 
Jest bardzo pomocny w nauce, bo umożliwia skupienie się.
Kiedy się rozpływa, wygląda jak turkusowa, czysta woda w jakimś oceanie.
Wosk pochodzi ze strony goodies.pl.

Szampon, który zauważyłam na jednym blogu, jest z firmy bed head.
Jego zapach jest nieziemski. Po umyciu włosy łatwo się rozczesują i są bardzo gładkie. Na początku włosy mi się nie elektryzowały, ale po paru myciach niestety, znowu to robią.

Puszka na kawę, herbatę czy cokolwiek. Kupiłam ją w tkmaxxie.

 Milusia bluza z h&m. Jej kolor, to jakby ciemny beż. Jest zwykła i fajna.

Krem do rąk z Dove. Szybko się wchłania i ma piękny zapach.

Te rzeczy umiliły mi zimny i ciężki Listopad. 

~Alien

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Poluje na te woski z firmy woodwick ale jakoś nie mam okazji kupić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę listopada za wiele rzeczy, więc również jestem wdzięczna, że nie spotkam się z nim przez najbliższe 11 miesięcy :) Krem do rąk u mnie jest obowiązkowy na czas jesień/zima!

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Woski i świeczki z firmy woodwick są genialne, jednak ceny mnie bardzo przerażają...
    Czekam na więcej takich postów :)
    Zapraszam do siebie. Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz ;)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post uwielbiam takie :D
    Pozdrawiam Cieplutko i Zapraszam na konkurs <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiły mnie te produkty :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ten produkt obiecująco :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że takie żólte zdjęcia (chyba że to miał być taki efekt), ale jeżeli chciałabyś to zmienić to polecam w programie photoscape :) mega fajna sprawa jeżeli chodzi o obróbki na bloga
    Dużo słyszałam o tej firmie z tym szamponem dobrego i chyba go kupię na próbę

    pozdrowionka, wesołych dziewczyny!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wosk musi być więc cudowny! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zaopatrzę się w ten krem do rąk. Bluza wygląda świetnie!
    Jestem bardzo ciekawa wosku.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się włosy puszą i polecam różne olejki, np arganowy. Używaj też szamponów odżywek i masek do włosów zniszczonych, aby je lekko obciążyć i odżywić. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni Ci ulubieńcy! Zgodzę się - grudzień to magiczny miesiąc. ;) Bardzo go cenię za klimat, za śnieg i inne bajery. Puszka na kawę - genialna po prostu! Arleta

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku