tv series

23:37

Cześć.
Zaczyna się okres ferii zimowych (ja aktualnie je mam hihi). Kiedy mamy chwilkę czasu, fajnie obejrzeć jest jakiś serial. Postanowiłam przyjść Wam z pomocą i pokazać Wam seriale, które według mnie są naprawdę godne polecenia. (spędziłam już na nich serio duuużo czasu, ale nie uważam, że to czas stracony!)




1. STRANGER THINGS
Krótki, ośmio odcinkowy serial. Na razie wyszedł jeden sezon, ale najprawdopodobniej możemy spodziewać się drugiego, co cieszy mnie niezmiernie, Opowiada on o zniknięciu młodego chłopaka. Jego przyjaciele postanowili szukać go na własną rękę. W tym czasie spotyka ich wiele przygód. Między innymi spotykają Eleven-tajemniczą postać. Mama zaginionego za wszelką cenę chcę nawiązać kontakt z synem. Jest to serial wyprodukowany przez Netflix. Podoba mi się on nie tylko za wspaniałą fabułę, ale również za jego 'wygląd'. Jest on nakręcony przepięknie, zdjęcia i montaż genialne! Czołówka w tym serialu również mnie zachwyciła. Jest on naprawdę dopracowany i można  w nim podziwiać każy kadr.
2.LOST
Być może jest to mniej znany serial, nie wiem. Sześć sezonów. Nie mogę wypowiedzieć się jeszcze o nim w  stu procentach ponieważ kończę aktualnie trzeci sezon, ale opiszę Wam moje dotychczasowe odczucia. Serial opowiada o katastrofie lotniczej. Rozbitkowie (dokładnie czterdzieści osiem pasażerów) znajdują się na pewnej wyspie, nie wiedzą gdzie są. Myślą, że to tylko tymczasowe, ale czy tak jest domyślcie się sami. Urzekł mnie ten serial chyba najbardziej za postacie. Są one takie interesujące, że nie mogę zdecydować się, która jest moją ulubioną. Każda z nich ma inną przeszłość. Fajne jest to, że w każdym odcinku jest ona ukazywana. Wyspa skrywa tajemnice, a postacie przeżywają na pewno nie zapomniane historie.
3.TEEN WOLF
Ostatnio bardzo popularny serial wśród młodzieży. Znowu sześć sezonów (szósty aktualnie na bieżąco wychodzi). Obejrzałam wszystkie pięć, a kolejne odcinki oglądam systematycznie jak pojawią się w internecie. Opowiada o nastolatkach, którzy zostali obdarzeni nadprzyrodzonymi mocami. Główny bohater został ugryziony i staje się wilkołakiem.Jest tutaj wiele wątków miłosnych, ale  czasami bywa też trochę straszny.  Jest on bardzo wciągający i fajnie się go ogląda. 

To na tyle. Może oglądaliście jakiś opisany przeze mnie serial? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu!
~Geo

You Might Also Like

19 komentarze

  1. zaczęłam w ostatnim czasie oglądać Teen Wolf ale po obejrzeniu 1,5 sezonu nudził mi się ale może kiedyś do niego wrócę. Ja polecam Pretty Little Liars ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie oglądałam, ale zaciekawił mnie Lost. Polecam pooglądać The 100 i Eyewitness (niestety jak na razie jest tylko 1 sezon) :)
    Zapraszam do mnie!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak miałam fazę na lost :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    UDANYCH FERII :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie zakochana jestem w serialu skam ;3


    Zapraszam do obserwowania:
    K l a u d e n c j a (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych seriali ale bardzo zaciekawił mnie "Lost" :) Aktualnie oglądam "Nie z tego świata" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba najpopularniejsze seriale :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczełam oglądać TW :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar zacząć oglądać teen woolf we ferie :)
    julie-s-world.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam teen wolf, jestem z każdym odcinkiem na bieżąco :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko kocham WAS za LOST haha
    To mój ulubiony serial, chociaż na końcu jest tak popierniczony...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam tylko o "Teen wolf" i już od dawna za mną "chodzi". Mam na niego ochotę, ale ciągle mnie nachodzą jakieś wątpliwości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Karolina z blogaBookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś oglądałam Zagubionych, chyba dwa sezony, teraz czasem oglądam powtórki. Pozostałych nie oglądałam. Obecnie na bieżąco oglądam The Flash i Arrow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello.

    Great post. I like your blog. I AM TEEN WOLF BIGGEST FAN.
    I am following you on GFC, I hope you will follow back.

    Greetings. :)

    My blog - Aminique

    OdpowiedzUsuń
  14. o "Stranger things" już słyszałam i w koncu muszę się za ten serial zabrać :P
    Jedynym serialem, jaki oglądałam w ostatnim czasie było "Scream Queens" (połączenie komedii i horroru).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. A właśnie się zastanawiałam co zacząć oglądać, ale trafiłaś z tym postem!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście polecam Scream Queens, SKAM i The 100.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku