runway

15:07


Cześć!
Przygotowałam dla was notkę o moich ulubionych modelkach. Wybrałam zdjęcia, na których, według mnie najładniej wyszły. Wszystkie fotografie pochodzą z internetu, a są edytowane przeze mnie.


Pochodzi z Chin. Urodziła się 8 marca w 1989 roku, czyli w tym roku obchodzi 28 lat i to już niedługo. Pierwszy raz zobaczyłam ją na pokazie Victoria's Secret i zaciekawiła mnie jej uroda.

*Abel dodatkowo w tle dla fanów*

Pewnie każdy słyszał o jej siostrze Gigi Hadid, która także jest modelką. Bella jest młodsza i w tym roku obchodzi 21 lat. Ma 175 cm wzrostu. Uwielbiam oglądać pokazy mody z jej udziałem. Choć raz się potknęła, ale i tak chodzi po wybiegu jak "kwiat lotosu". 😂🌸



Tak samo jak Bella będzie obchodzić 21 lat już 5 marca. Według mnie ma niespotykaną urodę jak na modelkę, ale oczywiście to jej plus.



Słodka, pochodząca z Chin modelka. 🍩🍩 #kawaii



Jest ona moją pierwszą poznaną modelką. Kocham jej styl i pewność siebie.



W tym przypadku pokochałam za czarne włosy. 🐳



Stwierdziłam, że nie będę robiła wielkich opisów, ponieważ za dużo nie wiem, nie interesuje się ich życiem, a kopiowanie z internetu nie ma sensu i pewnie większość z dziewczyn jest wam znana.

Mam nadzieję, że spodobała się wam taka luźna notka i chciałam jeszcze napisać, że każdy ma coś w sobie, Każdy jest piękny na swój sposób. Nie chcę, aby ktoś miał doła przez modelki, bo one też mają wady i są zwykłymi ludźmi (tylko dodatkowo robi się im makijaż i daje fajne ciuchy).

~Alien

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Uwielbiam Kendall <3 Naprawdę bardzo spodobał mi się ten wpis :) Kilku modelek nie znałam, a teraz chciałabym się nimi bardziej zainteresować pod względem kariery itd. bo naprawdę mnie to zaciekawiło :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesuję się modelingiem, więc bardzo miło przeglądało mi się te zdjęcia :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam większość modelek ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;)
    pozdrawiam
    http://paulla-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. one sa wprost przepiekne <3 jedyne sposrod twoich faworytek nie lubie Belli ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, ciekawy tekst :))
    https://martaijejdiy.blogspot.com/2017/02/2-ja-nie-mam-na-nic-czasu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ming jest piękna! Znam może dwie z tych modelek :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam większość z nich i są piękne<3
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuper wpis bardzo ciekawy
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Uwielbiam Taylor,moim zdniem ma śliczną urodę tylko pozadrościć!<3
    Pozdrawiam,Wika

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku