ulubieńcy lutego

16:59

Cześć,
kolejny miesiąc za nami, więc pora pokazać wam rzeczy, które górowały u mnie w lutym. Muszę przyznać, że ten miesiąc zleciał mi wyjątkowo szybko, a przecież jest tylko o 2-3 dni krótszy od pozostałych.

1.WOSK
Lake sunset - yankee candle. Kolejny wosk z goodies.pl. Początkowo przykuła mnie jego nazwa, która jest bardzo tajemnicza, według mnie. Jak może pachnieć piękny zachód słońca nad jeziorem...? Okazuje się, że jest to zapach ozonu jaki jest wyczuwalny po deszczu. Taki zapach bardzo kojarzy mi się z ukochanymi wakacjami i totalną beztroską. Jest to kolejny wosk, który nadaje świeżości naszemu pokojowi i nie wprawia nas w duchotę.


2.PLASTRY OCZYSZCZAJĄCE
Bardzo mi się spodobały, bo już po pierwszym użyciu widziałam różnicę. Wiadomo, że nie daje to efektu spektakularnego, ale to byłoby niemożliwe, więc i tak jestem z nich bardzo zadowolona.
3.KSIĄŻKA
,,Pamiętnik Narkomanki''. Nigdy nie pomyślałam, że lektura szkolna może mnie tak wciągnąć. Jest to inna książka niż czytałam dotychczas, ale historia przedstawiona w niej jest naprawdę niesamowita.
4.KREDKA DO UST
Golden Rose nr 10. Matowa kredka o ślicznym kolorze. Bardzo mi się podoba i nie jest trudna w aplikacji.
5.KISIEL
Jest to bardzo szybka i smaczna przekąska. W tym miesiącu bardzo zasmakowały mi przeróżne kisiele i jadłam ich dosyć sporo.
6.PIOSENKA




~Geo

You Might Also Like

15 komentarze

  1. woski z Yankee i pomadka Gr to równiez moi ulubieńcy;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego wosku :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. golden rose to świetna firma ! Fajni ulubieńcy <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te plastry i pomadki z golden rose :) czytam książkę jest świetna , zazdroszczę takich super lektur w szkole mnie to niestety chyba ominęło , a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ten wosk z YC się nie spodobał. Nie lubię jego zapachu :)
    Kredka z golden jest piękna! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą kredkę z GR i również ją uwielbiam :)
    Te plasterki wyglądają ciekawie- muszę wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Golden rose i wosk, to musi być super. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Woski jak i świeczki yankee candle są najlepsze na świecie! zastanawiałam się nad plastrami i chyba je wypróbuję. Na razie moim numerem jeden są maseczki w płachcie. "Pamiętnik narkomanki" jest super, polecam również "Angel dziecko ulicy".
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  12. te kredki sie nie trzymaja az tak dlugo z GR :c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku