old birthday gifts

11:30

Urodziny co prawda, miałam już dawno, ale nie posiadłam czasu do napisania takiej notki. Przynajmniej przetestowałam prezenty i teraz mogę napisać jak się sprawdziły!

Świeczka z Yankee Candle "Coastal Living" to mieszanka nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą. Gdy ją zapalimy musimy się w czuć, ponieważ nie jest to wyrazisty zapach. Plus jest taki, że nie boli od niego głowa. Kojarzy mi się z upragnionymi, beztroskimi wakacjami. Czuć w nim jakąś świeżość. Sama świeczka ma piękny, morski kolor.
Wiem, że pochodzi on ze strony Goodies.pl, więc zapraszam: KLIK
Jest tam naprawdę duży wybór dla miłośników świec.
Cudowna, czarna herbata z dodatkami takim, jak ananas, płatki słonecznika i bławatka, a nawet suszone kawałki banana.
Najlepszy tusz jaki miałam! Jest on z firmy Maybelline. Świetnie podkręca rzęsy. Opakowanie jest bardzo praktyczne i ma śliczny kolor.
Świetny kubek do pysznej herbaty lub kawy. 

Ostatnio zaczęłam pisać na wattpadzie. Jeżeli ktoś jest ciekawy i lubi czytać to zapraszam: KLIK ♥ 
~Alien

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ja również mam ten tusz i go uwielbiam! Świetny jest :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz jest świetny ;) najlepszy jaki do tej pory miałam ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis!
    Również miałam ten tusz i muszę przyznać, że sprawdza się bardzo dobrze ;)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty :)
    Jestem ciekawa zapachu świeczki
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo najlepszego haha! wiem, ze spoznione! swietne prezenciki^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty, wszystkiego dobrego :)
    Ja na każdą okazję dostaję świeczki :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama miała ten tusz do rzęs i dużo osób go poleca :)
    Co powiecie na wspólną obserwację ?
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam tusz do rzęs!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty! Świeczka na pewno cudownie pachnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz naprawdę najlepszy jaki mialam ♥
    Miłego dnia, obserwuję :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dostałaś świetne prezenty :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, muszę wypróbować w końcu ten tusz! Znowu jakaś pozytywna opinia, haha :D Uwielbiam Yankee candle!♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. moim ulubionym tuszem jest z burjua (czy jak tak), czarny z skręcaną szczoteczką, bardzo polecam!
    I spoźnione wszystkiego najlepszego :)dużo sukcesów, a żeby ich było to siły, wytrwałości i cieprliwości
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytalam twojego wattpada i masz talent! NAPRAWDE! SUper opowiesc,czekam na wiecej!
    xoxo
    https://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam wypróbować te wszędzie wychwalane świeczki Yankee ale niestety, jak dotąd nie było okazji :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam świeczki Yankee Candle, nie tylko świetnie pachną to jeszcze są bardzo "trwałe" :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  17. Super dziewczyny prowadzicie bloga, oby tak dalej!
    Znajdz siebie. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie przetestować ten tusz do rzęs. Słyszałam o nim wiele dobrego.
    Świetne prezenty dostałaś :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Banany! :O Ta herbata musi być przepyszna <3

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy te same preferencje co do prezentów: tusz jest rewelacja, a świeczki to moja miłość. W dodatku mam taki sam kubek! c:
    mój blog | sklep

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam świece YC <3 co do tuszu: słyszałam o nim masę dobrych opinii a jakoś do tej pory jeszcze nie wpadł w moje ręce :D

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie posty - prezenty z recenzją - a nie takie puste 'przechwalanie się' urodzinowymi orezentami. A tak na marginesie, kiedy masz urodziny?

    Uwielbiam ten tusz, chociaż ostatnio zakochałam się w takim za 7 złotych z miss sporty - wydaje mi się, że jest lepszy, ale masz rację - estetyczny wygląd jest na pewno na plus! Zaraz sprawdzę stronkę, z której masz świeczkę, bo planuję taką kupić i szukałam dobrego żródła ;) Więc dziękuję!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Swiece od yc to moj maly must have juz od jakiegos czasu. tusz mam i polecam, cudo!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten tusz,jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tusz świetny, miałam i się u mnie sprawdził :)
    herbatka mnie bardzo zaciekawiła

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku