Where's my mind

12:04

Chciałabym poświęcać czas dla siebie. Na moje pasje, czyli robienie zdjęć, rysowanie, podróżowanie, pisanie i granie w gry komputerowe (tak, dla mnie gry zaliczają się tutaj). Na oglądanie seriali, filmów.
Nie mam ochoty uczyć się rzeczy, które nie będą mi potrzebne w przyszłości i zapomnę o nich po paru dniach od zaliczenia kartkówki czy sprawdzianu.
Chcę już wakacje.
Może ma ktoś do sprzedania?


 Moja stylizacja składa się ze słynnych - mom jeans - z stradivariusa i czarnego półgolfu z reserved. A włosy są od moich rodziców.

Większość dzieci chce być dorosła. 
Dorośli mówią im, że jeszcze się doczekają i będą chcieli wrócić do tych beztroskich, młodych dni. 

Zawsze mówią nam co mamy robić.
Trochę wkurzające.

Ostatnio zaczęłam pisać na wattpadzie. Jeżeli ktoś jest ciekawy i lubi czytać to zapraszam: K L I K ♥ 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ale śliczna stylizacja! :) Ja też chciałabym poświęcić więcej czasu na swoje pasje, ale za tydzień egzaminy gimnazjalne i no cóż trzeba się uczyć :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię się uczyć tego, co może mi się nie przydać w życiu. Strata czasu.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "a włosy są od moich rodziców"
    Świetny tekst :D
    Czuję się identycznie jak ty. Jedyne czego się chcę uczyć to biologia bo mnie to interesuje, ale poza tym? Chcę siedzieć w domu i oglądać seriale. Spotykać się ze znajomymi. Nauczyć się grać na pianinie. Rozwijać swoje umiejętności i móc sprawiać innym radość tym co sprawia ją mnie. Zamiast tego budzę się co rano, myśląc o powrocie do domu kiedy jeszcze nawet z niego nie wyszłam.
    Mój blog- wejdź, nie pożałujesz :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/newchiccom_13.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To smutne, że tak naprawdę musimy się uczyć w większości tego co nas nie interesuje, nawet na studiach są przedmioty które kompletnie nie przydadzą się w późniejszym zawodzie.

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie to wkurza, że mam mało czasu dla siebie tylko ciągle coś robię do szkoły.
    Niestety tak musi być, aczkolwiek czasem też warto sobie po prostu odpuścić.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Życzę Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, jako dzieci chcemy być dorośli a później kiedy już jesteśmy dorośli chcemy wrócić do lat dzieciństwa. Jaka fajna stylizacja. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super klimatyczne zdjęcia *.*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mommy jeans :D

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała wakacje ale jedyne co mogę mieć to urlop, którego jest malutko :) Wolałabym poświęcać swój czas na pasje no ale niestety...
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na swoje pasje też mam zdecydowanie zbyt mało czasu, łączmy się w bólu :(
    Stylizacja fajna - prosta i na pewno wygodna!

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku