magic rose

12:48


 Po długiej przerwie - Cześć.
Dużo nauki przez nadchodzący koniec roku szkolnego, brak weny i pomysłów - niestety spowodowały brak nowych postów, ale dziś wracam do was z recenzją toniku do twarzy z firmy Evree.


"Wyjątkowy różany gest pielęgnacyjny! Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie." 
Tonik przeznaczony jest do skóry suchej i mieszanej. Jest w formie mgiełki, która jest bardzo wygodna, ponieważ nie musimy używać płatka higienicznego.
Jak sama nazwa mówi, jest o zapachu różanym, który przypadł mi do gustu. Gdy pryśniemy to czuć go bardzo dobrze, ale z czasem, gdy tonik się wchłania, woń stopniowo zanika.
Nie używałam go jeszcze do utrwalenia makijażu, więc nie wiem, jak z tym, ale jako baza pod krem nadaje się świetnie.

Mam go już z dwa miesiące i używam go nieregularnie, ponieważ czasami potrzebuję innego produktu, ale zauważyłam, że moja twarz po nim jest bardziej sprężysta i nawilżona. Moja skóra jest bardziej gładka. Czasami mam jakieś zaczerwienia, a on je reguluje i wycisza.
W upalny dzień nadaje się idealnie, bo odświeża naszą twarz. Gdy pryśniemy raz to bardzo szybko się wchłania, ale jeżeli damy go więcej to musimy trochę poczekać.
Myślę, że na lato będzie super rozwiązaniem.

~Alien

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Słyszałam wiele dobrego o tym toniku jednak sama jeszcze go nie stosowałam
    Jednak skoro piszesz że jest idealny na lato chyba się na niego skuszę ^^


    Pozdrawiam
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już bardzo dużo dobrych opinii na temat tego toniku, ostatnio często przewijał się na instagramie, chyba wrzucę do koszyka przy najbliższej okazji :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie stosowałam, ale musi być bardzo dobry skoro tyle blogerek go poleca ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik i mega mi się sprawdza!
    Jestem pierwszy raz na tym blogu, ale już obserwuję!
    Buziaki dziewczyny, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty od evree choć tego toniku jeszcze nie używałam :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi przepięknie pachnieć :D Ja nie używam toników, ale może wyprobuję :)

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wodę różaną, ale takiego toniku jeszcze nie próbowałam
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować ponieważ słyszałam wiele dobrych opinii :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kocham ten tonik ma cudny zapach <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako wielka fanka toników z chęcią go wypróbuję, obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam tego produktu i jest rzeczywiście świetny!

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze go nie używałam, ale tyle osób go poleca, że chyba też wypróbuję :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham rzeczy pachnące różą <3.
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego dnia! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/millybridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! Pisz dalej bo robisz to bardzo dobrze !
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny, klarowny, lekki post :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy produkt ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koleżanka właśnie polecała kiedyś ten tonik chyba trzeba w końcu bo niego sieknąć :)
    Dzięki za recenzję:** Bardzo miło mi się czytało.Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam tego produktu, ale może kiedyś się skuszę :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego produktu, ale bardzo lubię tę firmę :)
    myślę że spróbuję kosmetyku na własnej skórze :D
    pozdrawiam cieplutko !
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sama ostatnio miałam mało czasu przez nawał obowiązków związanych ze szkołą, ale na szczęście jest już po wszystkim. Co do mgiełki szukałam coś podobnego i chyba sama skuszę się ją wypróbować!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam. Ale kolor ładny.
    https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. słyszałam o nim, jednak jeszcze nie miałam ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwilowo używam tonik z Ziaji, ale kiedy go skończę wypróbuję ten z Evree :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Są tutaj dwie właścicielki bloga. ;)

♥ Za każdy miły komentarz dziękujemy.
♥ Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
♥ Pytania zadawajcie nam na asku